אהלן פרק 18 ~

שלוםשלום, כאן מאט~~
כמו בכל שבת בבוקר/בצהריים/בערב, או בכלל בלילה – פרק של הזאבים!
על הפרק אין לי מה לחפור לכםן, אני באמת לא זוכרת מה קורה בו, אבל אני בטוחה שהוא מדהים כמו כל האנימה!

אז, אני לא סתם פה. כי תמיד שאני פה קורה משהו אז אתם צריכיםות להבין את זה.
לא שמשהו בדיוק 'קורה', אבל רק רציתי להכיר לכםן קבוצה חמדמדה, שאולי אתםן בכלל מכיריםות (=נכון שזה משגע אתכםן(?)
אז הקבוצה הפכה לחברה שלנו באופן רשמי החל מהיום Anime Hoo ממליצה לכםן לבקר באתר וליהנות מהפרויקטים שלהם 🙂

חוץ מהחפירה הזו אני קוראת לכל הבנות שיש להן חבר, או אוקי, סתם לכל מי שרוצה – קחו מסרגה והתחילו לסרוג; זה כיף!
ההרגשה של להיות סבתא לתקופה קצרה של סריגת צעיף היא עילאית, שווה כל רגע~~~

כןכן לפרק~~ פרק 18

^^שבת שלום ושבועטוב

מאט

הזאבים פרק 13!:O

היי! כאן מאט
כמו בכל שבוע אתם מקבלים פרק של הזאבים, והפעם את פרק 13
עכשיו אפסיק להתנהג כמו שדרנית~
את האמת שאני לא זוכרת מה קורה בפרק הזה. אז פשוט צפו וראו, אני במלא לא בעד לחפור לכם על הפרק (לחפור בכללי אני מצליחה).

מקווה שתיהנו מהפרק :)"

פרק 13

צפייה נעימה ושבת/מוצ"ש שלום

 

 

הזאבים פרק 11 ~

היי כאן מאט~ ואני כאן להביא לכם את פרק 11 של הזאבים
כמו שבטח שמתם לב, וכמו שכתבתי בפוסט הזה הפרויקט של ברקמון מוקפא בינתיים. למה? כי העורכת הלשונית עמוסה לימודית ומשתדלת כמה שאפשר לערוך, אז בינתיים עצרנו את ההעלאות בשביל לצבור פרקים.

אז עכשיו~ שהכול הובהר
לפרק 11 של הזאבים!

הפרק
תהנו~

ברקמון הקפאה זמנית מאוד

היי, כאן מאט
למי ששם לב פרק של ברקמון לא עלה אתמול, וכמו כן הפרקים של מיג'יקמון, וזה בעקבות יציאה של העורכת הלשונית (באנשי) לפולין.
נאלצנו להקפיא את 2 הפרויקטים באופן זמני מאוד, ברגע שהיא תחזור הפעילות תתחדש, ואנחנו נוציא פרק של ברקמון ומיג'יקמון פעם בשבועיים כדי שלא נצטרך להקפיא שוב את הפרויקט.
וגם – אנחנו זקוקות בטירוף למתזמנים/ות. זה תפקיד שלא דורש ניסיון, אז אם יש לכם זמן ורצון נשמח אם תפנו אלינו דרך מייל הקבוצה: [email protected].
מקווה שאתם מבינים, וסוף שבוע קריר ונעים^^

Wolf's rain פרק 7 ~ וחפירה מרשימה

אז היי, כאן מאט~
הנני כאן כדי לפרסם בפניכם את פרק 7 של הזאבים. אבל את האמת שיש לי משימה הרבה יותר חשובה מזה! (אכן, אכן)
אולי לא שמתם לב, אבל אני בהחלט שמתי לב – לחברים שלנו התווסף אתר מאודמאוד חשוב ~ מנהל האתר כותב ביקורות לאנימות כבר במשך שנים ואני כמעט בטוחה שאתם מכירים אותו, אבל אם יש סיכוי קטנטן שאתם לא, אני כאן בשביל להכיר ביניכם.
רם הוא המנהל של animeok, ואני כבר במשך שנים קוראת את הסיקורים המעולים שלו! שקשורים (לעיתים בעקיפין) לאנימה שבחיינו.  אני יותר מממליצה לכולם להיכנס לבלוג שלו ולפשפש שם, יש המון מה למצוא! שעות של לשבת ולצחוק מהכתיבה המדהימה שלו.

ואיך הוא קשור לפוסט הזה? לא סתם! (טוב, גם אם הוא לא היה קשור הוא היה מופיע כאן), אבל במקרה, ממש בזכותו צפיתי באנימה המדהימה wolf's rain, וממש בזכותו החלטנו להוציא אותה כפרויקט שלנו ~
מזמינה אתכם לקרוא את הסיקור על האנימה – מאמינה שיעלה לכם את החשק לראות אותה! תנו הזדמנות –
היכנסו כאן לקישור ישיר לסיקור.
קריאה מהנה!

*אז כפי ששמתם לב אני מעריכה מאוד את הכתיבה של רם, וזה רשמית הפוסט הכי חופר שלי עד היום.
במיוחד כי הוא עוד לא נגמר*

לפרק~ לפרק ~

אני באמת קוראת לכל מי שמציץ בבלוג שלנו מדי פעם לנסות ולראות את הזאבים, ואל תגידו שאני חופרת, כי תודו לי אחר כך.

אז… כן, לפרק.

פרק 7

צפייה מהנה P:

(סיקורים של רם עלו לדפים של ברקמון, ושל הזאבים כמובן)