שלוםשלום, כאן מאט~~
כמו בכל שבת בבוקר/בצהריים/בערב, או בכלל בלילה – פרק של הזאבים!
על הפרק אין לי מה לחפור לכםן, אני באמת לא זוכרת מה קורה בו, אבל אני בטוחה שהוא מדהים כמו כל האנימה!
אז, אני לא סתם פה. כי תמיד שאני פה קורה משהו אז אתם צריכיםות להבין את זה.
לא שמשהו בדיוק 'קורה', אבל רק רציתי להכיר לכםן קבוצה חמדמדה, שאולי אתםן בכלל מכיריםות (=נכון שזה משגע אתכםן(?)
אז הקבוצה הפכה לחברה שלנו באופן רשמי החל מהיום Anime Hoo ממליצה לכםן לבקר באתר וליהנות מהפרויקטים שלהם 🙂
חוץ מהחפירה הזו אני קוראת לכל הבנות שיש להן חבר, או אוקי, סתם לכל מי שרוצה – קחו מסרגה והתחילו לסרוג; זה כיף!
ההרגשה של להיות סבתא לתקופה קצרה של סריגת צעיף היא עילאית, שווה כל רגע~~~
כןכן לפרק~~ פרק 18

^^שבת שלום ושבועטוב
מאט


