מתקפת הטיטאנים!!!


אהלן~
אחרי המתנה מייגעת, ים של הודעות ותקופה לחוצה מאוד עבור כולנו – הגיע הזמן שתשבו (או תשכבוXD) לכם בנחת כי הבאנו לכם את שני הפרקים הראשונים של העונה!!

מזכירה לכולם שזו העונה האחרונה (לאלבכותלאלבכות) ולא ידוע כרגע אם היא תחולק לשני חלקים או כמה פרקים יהיו לה. כשנדע יותר אנחנו בהחלט נעדכן^^

אני כותבת את הפוסט הזה אחריי שסיימתי לעבוד על הפרקים ואני חייבת לציין שההתרגשות שלי פשוט עצומה!!! למי שמרגיש כמוני, פשוט תיהנו מכל רגע וכמובן, הימנעו מספוילרים ??
רק אכין אתכם מראש שאין לכם שום מושג מה מחכה לכם..
אז תנשמו עמוק, לא להיבהל ממה שאתם רואים; אלו הולכים להיות פרקים מדהימים וזו פשוט עונה מושלמת.

שתהיה צפייה מהנה לכולם, ומי שרוצה לדסקס מוזמן לכתוב תגובה אחרי הצפייה בפרק~~ 


מתקפת הטיטאנים עונה אחרונה
פרק 1: דרייב, מגה
פרק 2: דרייב, מגה

יאשאהימה פרק 10! (ולכל הממתינים לשינגקי)

אהלן~
אז לפני הכול We need to talk, honey 
אנחנו מקבלות המון הודעות בנוגע למתקפת הטיטאנים, אז חשוב לי שתבינו משהו קטן… זו פאקינג האנימה/מנגה האהובה עליי.
אין מה לדאוג, אנחנו נפרסם את הפרק הראשון ברגע שהכול יהיה מוכן, אז קדימה, מספיק לחפור. XD

ועכשיו בחזרה ליאשאהימה, 
הפרק היום היה די חביב ובהחלט אפשר לראות התקדמות כלשהי בעלילה… אבל ברצינות, עם כמה שאני אוהבת את פרקי ההרפתקאות האלו; תנו כבר להבין מה קורה פה ??

אז שתהיה צפייה נעימה, ונתראה בשמחות ~~


יאשאהימה פרק 10: דרייב, מגה



יאשאהימה פרק 8!?

אהלן~
פרק 8 כבר כאן… יכול להיות שדברים מתחילים להתבהר סוף סוף?
אני מניחה שרוב מי שצפה בקידמון בסוף הפרק הקודם די מתרגש לקראת הפרק הזה (ובצדק!!) 
לא רוצה לאכזב אף אחד, אבל רק אומר שהם יודעים למתוח אותנו די טוב ? אז יש עוד למה לחכות>>

מקווה שתיהנו מהפרק, 
ונחמד שיוצא לנו להביא לכם אותו די מהר הפעם!~
צפייה מהנה ?


יאשאהימה פרק 8: דרייב, מגה 

פרק 6!!

אהלן ~
הפרק היום ממש הזכיר לי את כל ההרפתקאות מאינויאשה וזה היה ממש נחמד ??
(למרות שאני חוששת שיקח עוד קצת זמן עד שנבין לגמרי מה קורה עם העלילה המרכזית)
אבל עד כה אני ממש נהנית ?

יאשאהימה פרק 6: דרייב, מגה