אהלן~
אחרי המתנה מייגעת, ים של הודעות ותקופה לחוצה מאוד עבור כולנו – הגיע הזמן שתשבו (או תשכבוXD) לכם בנחת כי הבאנו לכם את שני הפרקים הראשונים של העונה!!
מזכירה לכולם שזו העונה האחרונה (לאלבכותלאלבכות) ולא ידוע כרגע אם היא תחולק לשני חלקים או כמה פרקים יהיו לה. כשנדע יותר אנחנו בהחלט נעדכן^^
אני כותבת את הפוסט הזה אחריי שסיימתי לעבוד על הפרקים ואני חייבת לציין שההתרגשות שלי פשוט עצומה!!! למי שמרגיש כמוני, פשוט תיהנו מכל רגע וכמובן, הימנעו מספוילרים ??
רק אכין אתכם מראש שאין לכם שום מושג מה מחכה לכם..
אז תנשמו עמוק, לא להיבהל ממה שאתם רואים; אלו הולכים להיות פרקים מדהימים וזו פשוט עונה מושלמת.
שתהיה צפייה מהנה לכולם, ומי שרוצה לדסקס מוזמן לכתוב תגובה אחרי הצפייה בפרק~~
מתקפת הטיטאנים עונה אחרונה
פרק 1: דרייב, מגה
פרק 2: דרייב, מגה



