קולולולו 23

שלוםשלום ~

אז לי באופן מפתיע היה סופש די פנוי. סרטי דיסני ואינטגרלים… היה כיף!
אגב, ראיתי שעלתה פה הצעה בתגובות שנוציא הוצאה כפולה לקראת סיום האנימה. האמת שהתפתיתי אבל הסיבה שבתכלס אנחנו לא מרעיפות עליכם פרקים בשפע ברגע שהם מקודדים היא שאנחנו "מרוויחות" לעצמינו זמן, על מנת שלא יהיה מצב שבו לא נהיה פעילות. וכרגע – להוציא הוצאה כפולה כנראה יעכב את ברקמון. אז כמו שאחד מחברי הצוות סיכם, "לא" 😛

נכון שהתמונה גורמת לכםן לסחרחורת? בעבעבע
(הקישור לפרק מתחבא בפוסט… מעניין איפה…)

אגבאגב, ראיתם את הדף החדש במתוכננים? הוא מעניין יותר מהדפים הרגילים (אהחמ חוץ משל אקו אחהמ), אז תציצו ~

ביי ~_~

פרק 22 חוחוחו

אממ. נראה לי שהיה כבר פוסט עם שם דומה. בכל מקרה… אנחנו הולכים ומתקרבים לסוף האנימה, שלאחריה ברקמון סוף סוף לא יהיה במוקפאים (נכון שמעצבן לראות שיש אנימה במוקפאים??? אז לנו יותר). כמו כן, ממש לא מזמן סיימנו עם פרחי הרע, שזה פרויקט שאני ככ אוהבת ומתה להתחיל להוציא.

אז… לפרק 22 צילמתי תמונה מעולה (כרגיל).

והעלילה שלו מעולה, כרגיל. באופן כללי, הפרקים האחרונים של הזאבים (בעיקר החל מהפרק הזה), הם הטובים ביותר והקשים ביותר, אבל שוב, הטובים ביותר.

אה, ובפרק הזה יש קריוקי של מאטי מאט. חוחוחו
שבוע נפלע~

הזאבים סוגרים 21! (חוח)

היי כולםםםםם
אני ליה, זאת שאף אחד לא מכיר! ואני כאן כדי להביא לכם את פרק 21 של הזאבים!
חייבת לציין שלא ראיתי את האנימה אבל אני בטוחה שהיא טובה כי שמעתי עליה המלצות מאז שהתחלתי לראות אנימה בערך (זה היה לפני 10 שנים XD) אז אני בטוחה שאתם צופים ונהנים לכם מאוד.
אה, אבל עשיתי קריוקי שיש בפרק הזה. וקריוקים זה מגניב D:
תהנו~~~

פרק 21

פרק 20 ברבעק

היי חברות וחברים!
אומנם אתם לא מודעים לכך, אבל אני שמחה לבשר לכם שמאחורי הקלעים הקבוצה סופר פעילה. חשוב לי להבהיר שאומנם אנשים ספורים הם שמעלים את הפוסטים, אך כל מי שנמצא/ת בדף הצוות פעיל/ה ותורמ/ת לקבוצה. אנחנו אולי מוציאות פרק בשבוע, אבל בינתיים כמה פרויקטים שנמצאים במתוכננים רואים את האור שבקצה המנהרה (כאילו, הם קרובים אל קצה המנהרה. האור לא קריטי…).
בכל מקרה… הנה חתולי!

עם כל החיות החמודות שמופיעות בסדרה הזו, בסופו של דבר, היא הסדרה האחרונה שמתאימה לאוהבי חיות ><"
מה שדי מצחיק, בהתחשב בזה שאחראית הפרויקט טבעונית ~_~
שבוע טוב לכולנו!

אה, הפרק.

פרק 19 חוחוחו

היי לכולםן~

זוכריםות שבפוסט האחרון שלי איחלתי שביתה…? אז כן, איכשהו זה באמת קרה, אבל בית הספר שלי התעלם מקיומה… FUN
לפני שאספר לכםן שבפרק 19 יש שני אורחים שהופכים את הפרק ליותר מעניין, אציין שאחד הפרויקטים העתידיים שלנו (שעליו נתחיל לעבוד בקרוב) הוא SKET DANCE, שזו אנימה נפלאה ממש, ושאם מישהו/י ממי שקורא את זה כרגע מעונייןת להושיט בו יד – הוא/היא יותר ממוזמןת לפנות אלינו במייל שמצויין בדף הדרושיםות או האודות.
אה, ובפרק 19 יש שני אורחים מעניינים!
אז הנה פרק 19, והנה תמונה…

שבוע נפלא לכולנו (: