ברקמון פרק 6 + נספח

יום שלישי וזה אומר עוד פרק של ברקמון!
בפרק של היום שתי הדמויות המסתוריות (או הלא מסתוריות, אני פשוט לא זוכר אם הן אמרו איך קוראים להן) יציגו קצת את עצמן (כמובן שאת המשך ההצגה נראה בנספח)
רציתי לכתוב פוסט הרבה יותר ארוך אבל אין לי הרבה מצב רוח ואני קצת חולה אז אם יש לדנה משהו להוסיף היא תוסיף 🙂

ברקמון – פרק 6
מיג'יקמון – פרק 6

(דנה מוסיפה שכולנו מאחלים לגיאצ'וק החלמה מהירה ♥)

חזרתו של ברקמון!!!

היי, כאן באנשי. אם אתם מחפשים מישהי לשנוא בגלל ההקפאה של ברקמון – I'm your girl!
במשך הרבה זמן רציתי להתנצל על זה שלא עמדתי במה שהתחייבתי אליו ובגלל זה נאלצנו להקפיא את הפרויקט ולהשאיר את כולכם במתח. אז הנה – אני באמת, באמת מצטערת.
דבר אחד טוב שיצא מהסיפור הזה הוא שאנחנו למדנו, ואנחנו לא נוציא יותר פרויקטים לא גמורים, אז אני יכולה להתחייב לזה שאם מתישהו, איכשהו, מסיבה כלשהי פרויקט שלנו יוקפא – זה יהיה בגלל דבר מחוץ להישג ידינו.

וכעת, זמן-רב-כלשהו-שאני-לא-יודעת-מהו אחרי הפרק האחרון שעלה…
פרק 5 של ברקמון
פרק 4 ופרק 5 של מיגי'קמון

פרק אחרון. ביי, טובואה 3/>

היי כולםן,

אז הנה הגיע הפרק האחרון של גשם הזאב, והחלטתי לספר לכםן כמה עובדות מעניינות שקשורות לפרויקט החביב הזה:
~בהתחלה תרגמנו את שם האנימה כ"גשם של זאבים", ושמנו לב לטעות רק כשמישהו שנבחן אצלנו (ולא עבר…) אמר לנו, רגע, זה לא זאב ביחיד? 😐
~היה מספר לא קטן של מתרגמים שהיו בטוחים שטובואה הוא בכלל אישה, אז הם תרגמו את הדמות שלו בלשון נקבה…
הנה תמונה ששמרתי למזכרת אפילו:

~יש לכל שם של זאב משמעות הקשורה להיותם בעלי חיים.
טובואה=יללה (זוכרים את הפרק "טובואה, שלא מיילל"?); קיבה=ניב; היגה=שפם; טסומה=טופר.
~מאט היא זו שבזכותה בחרנו בפרויקט, שאותו היא הכירה מהפוסט של רם (אהחמ. ואו, הזוי שאני משתעלת בחום הזה…)
~בפרויקט הזה לקחנו תזמון, ואותו ערכנו. נכון שזו לא עובדה ככ מעניינת, אבל בכל זאת, אנצל את ההזדמנות ואתן פה קרדיט לקבוצה שממנה השגנו גם את הראו וגם את התזמון, היא x4subs.
~סיימנו עם ברקמון. אה, רגע, זה בכלל לא קשור לזאבים! אופסי דופסי…
חושבת שאסיים פה ~_~

פרק אחרון 😀

פרק כמעט-אחרון – זאבים 25

שלוםשלום,

הנה אני שוב זו שמעלה את הפוסט ~_~ גם שבוע הבא תאלצו לסבול אותי, כי אין מצב שאתן לאדם אחר להעלות את הפרק האחרון! בכל מקרה, ברקמון יהיה פרויקט ככ מגוון מבחינת מעלי הפוסטים שתתחילו להתגעגע.
אניווי, עזבו את העתיד! בואו נתרכז בפרויקט הנפלא-נפלא הזה ובפרק היפהפה הזה.
מחשבה רנדומלית לפני תמונה-פלוס-קישור-לפרק: כמה נחמד היה אם פאנסאב היה מקצוע שמרוויחים בו שוקולד. ובנימה אופטימית זו…

איזה נוף…

פרק 25~!

ואיזה פרק!

שבוע מעולה לכולם (:
שיעבור במהרה, כי סופש הבא פרק אחרון, שזה הדבר הכי נחמד (ולא נחמד, אבל נתעלם מזה) בכל אנימה.

Forever 24 ~

היהיהי  כאן מאט~ רציתי לעלות את פרק 21 עם הכותרת הזו, אבל, זה לא יצא ~ אז בחרתי בהזדמנות הזו שניתנה לי

המון זמן שלא פרסמתי פוסט, ובערך כל השבועות האחרונים הפוסטים פורסמו בסגנון: מוריס-מוריס-ליה-מוריס-מוריס- והנה אני~
למען האמת גם הפעילות שלי בקבוצה פחתה. אז כולם (חברי הצוות) מתגעגעים ומסתבר שאני אהובה משחשבתי XD"
~אבל פה זה לא ככה (כי כולם מכירים רק את מוריס/להלה) ~ לא נורא

אגב, למי שאמור להכיר אותי, אני חופרת בכללי כי אני לא זוכרת כלום מהפרק
אבל אני בטוחה שזה פרק מעניין ומותח ומסקרן ומדהים כמו כל האנימה
מקווה שתיהנו ממנו כמו שנהניתי (מתישהו-כשצפיתי-בו)

פרק 24