פרק 11 של ברקמון *sob sob*

אז כמו שאולי שמתם לב אם עקבתם אחרי הסדרה, הגענו לפרק האחד-לפני-אחרון. עצב.
ברקמון זו סדרה נורא משעשעת וחמודה, ומאוד נהניתי לעבוד עליה. אני אישית בהחלט אתגעגע אליה 🙁
אני לא יודעת אם אתם מרגישים כמוני, אבל בכל מקרה הנה הפרק!!!

ברקמון – פרק 11
מיג'יקמון – פרק 11

אז… אני מניחה שנתראה בפרויקט הבא¹ 😛
Hasta luego 😀


¹ואמנם לא בפרחי הרוע, כי לא עבדתי על הפרויקט הזה ^^"

פרק 10 של ברקמון :P

אז… כבר פרק 10. מתחילים להרגיש את הסוף :O רק עוד שבועיים והוא נגמר!!!
מוזר לחשוב על זה. מאוד.
בכל אופן, ברקמון זו סדרה נפלאה שאני אישית אוהבת, ואני מקווה שעד עכשיו אתם נהניתם ממנה כמוני 🙂
אני לא אחפור יותר מדי, אז הנה הפרקים:

ברקמון – פרק 10
מיג'יקמון – פרק 10

פורים שמח יחד עם פרק 9 של ברקמון

שלום שלום אנשים ~
~ הבה נרעיש רש רש רש הבה נרעיש רש רש רש ~
אז, איך היה פורים? למה התחפשתם?
פורים שמח לכולם, ואל תשכחו לאכול המון אוזני המן ולהרעיש המון עם הרעשן ^-^
אז, בגלל שאני לא חופרת (יותר נכון, בגלל שממש כואבת לי הבטן) בואו נגיע לעיקר הפוסט~
קבלו עם המון רעשנים את פרק 9 של ברקמון ^_^

ברקמון – פרק 9
מיג'יקמון – פרק 9

ברעקמון פרק 8

שלום, כאן אדמירל עם עוד פרק של ברעקמון.
למען האמת אין לי כ"כ מה להגיד לכם.
לא בקטע רע, חולה עליכם אחד אחד, סתם אני עייף ואין לי כוח לכתוב משהו שנון או מצחיק.
אז במקום, הנה תמונה של כלב על ערסל http://i.imgur.com/MmvuIxh.jpg

ברקמון – פרק 8
מיג'יקמון – פרק 8

ברקמון פרק 7~!

היי ~ כאן מאט (הנחתי שתזהו לפי הגל -> ~)

לא העלתי פוסט כבר המון זמן, נדמה לי, אז החלטתי שאני זו שאביא לכם את פרק 7 של ברקמון! ומיג'יקמון!
הפרק מדהים ומעניין ומצחיק כמו שאר הפרקים
וכמובן גם הפרק של מיג'י~

ברקמון – פרק 7
מיג'יקמון – פרק 7

צפייה נעימה והמשך שבוע חמדמד ! 🙂