הזאבים פרק 13!:O

היי! כאן מאט
כמו בכל שבוע אתם מקבלים פרק של הזאבים, והפעם את פרק 13
עכשיו אפסיק להתנהג כמו שדרנית~
את האמת שאני לא זוכרת מה קורה בפרק הזה. אז פשוט צפו וראו, אני במלא לא בעד לחפור לכם על הפרק (לחפור בכללי אני מצליחה).

מקווה שתיהנו מהפרק :)"

פרק 13

צפייה נעימה ושבת/מוצ"ש שלום

 

 

פרק 12 של אתם-יודעים-מה~

כי בתכלס, כרגע זה הפרויקט היחיד שפעיל (מבחינת הצופים). מיותר לציין שאנחנו עובדים ועובדות במרץ על הפרויקטים שנמצאים במתוכננים~
את הפרק הזה תרגם דניאל, מתרגם שעבד איתנו למשך תקופה קצרה, ואז החליט לעזוב. באופן כללי, לא הרבה אנשים עבדו על הפרויקט הזה, אבל גם כאלה שכן תרמו לו כבר לא נמצאים איתנו ולכן לא תמצאו גיוון רב במעלי הפוסטים של הפרויקט הזה. אבל אתם תחיו עם זה! 😛

אוה, מעניין מי זה בתמונה… או זו…

פרק 12.

אה, ודבר אחרון: אם אתםן חובבי מנגות, הייתי ממליצה לכםן להתכונן נפשית ל"פרחי הרע", פרויקט שאני אחראית עליו, ולנסות לקרוא את המנגה הנפלאה. זה לא יהרוס לכםן את חווית הצפייה באנימה, אלא רק יעשיר אותה יותר. הנה קישור.
שבוע טוב!

 

הזאבים פרק 11 ~

היי כאן מאט~ ואני כאן להביא לכם את פרק 11 של הזאבים
כמו שבטח שמתם לב, וכמו שכתבתי בפוסט הזה הפרויקט של ברקמון מוקפא בינתיים. למה? כי העורכת הלשונית עמוסה לימודית ומשתדלת כמה שאפשר לערוך, אז בינתיים עצרנו את ההעלאות בשביל לצבור פרקים.

אז עכשיו~ שהכול הובהר
לפרק 11 של הזאבים!

הפרק
תהנו~

או אה! מי זה בא!

אז, אתם בטח שואלים את עצמכם מי בא?
אז אני אענה לכם מי בא
פרק 10 של הזאבים! ( אני יודע שזה היה אמור להיות מה, אבל זה לא יפה. תנסו להגיד או אה מה זה בא ותבינו לבד)
וכמובן שאני (כתומי) חוזר אליכם בעוד פוסט מעורר מחשבה ויצירתיות.
ואחרי שכתבתי את זה נעלמה לה היצירתיות (אופס).
אז בפרק של היום יש הרפתקה, אהבה, מסתורין ואת הינשוף המקסים הזה שאני מקווה שכולכם תאהבו.
בכל מקרה זה פוסט די קצר להיום ואולי בגלל שיש לי את אקו נו האנה לתרגם (עוד שני פרקים לפרויקט המעולה הזה שאני ממליץ לכם לחכות לו), ומבחן על הא ועל דא, וגם התוכן עצמו לא מי יודע מה, אבל חבר'ה, לא נורא, שבוע הבא או בפעם הבאה (תלוי מה יבוא קודם) אני אשתדל לחשוב על פוסט איכותי, מצחיק ומרגש שיגרום לכם לחזור לאתר כל יום בתקווה לראות עוד פוסט שלי.
לפרק: פרק 10.

עד לפעם הבאה.
שלכם באהבה.
כתומי.

ברקמון הקפאה זמנית מאוד

היי, כאן מאט
למי ששם לב פרק של ברקמון לא עלה אתמול, וכמו כן הפרקים של מיג'יקמון, וזה בעקבות יציאה של העורכת הלשונית (באנשי) לפולין.
נאלצנו להקפיא את 2 הפרויקטים באופן זמני מאוד, ברגע שהיא תחזור הפעילות תתחדש, ואנחנו נוציא פרק של ברקמון ומיג'יקמון פעם בשבועיים כדי שלא נצטרך להקפיא שוב את הפרויקט.
וגם – אנחנו זקוקות בטירוף למתזמנים/ות. זה תפקיד שלא דורש ניסיון, אז אם יש לכם זמן ורצון נשמח אם תפנו אלינו דרך מייל הקבוצה: [email protected].
מקווה שאתם מבינים, וסוף שבוע קריר ונעים^^