כי בתכלס, כרגע זה הפרויקט היחיד שפעיל (מבחינת הצופים). מיותר לציין שאנחנו עובדים ועובדות במרץ על הפרויקטים שנמצאים במתוכננים~
את הפרק הזה תרגם דניאל, מתרגם שעבד איתנו למשך תקופה קצרה, ואז החליט לעזוב. באופן כללי, לא הרבה אנשים עבדו על הפרויקט הזה, אבל גם כאלה שכן תרמו לו כבר לא נמצאים איתנו ולכן לא תמצאו גיוון רב במעלי הפוסטים של הפרויקט הזה. אבל אתם תחיו עם זה! 😛

אוה, מעניין מי זה בתמונה… או זו…
פרק 12.
אה, ודבר אחרון: אם אתםן חובבי מנגות, הייתי ממליצה לכםן להתכונן נפשית ל"פרחי הרע", פרויקט שאני אחראית עליו, ולנסות לקרוא את המנגה הנפלאה. זה לא יהרוס לכםן את חווית הצפייה באנימה, אלא רק יעשיר אותה יותר. הנה קישור.
שבוע טוב!