תחייתו של אצ'י קוצ'י ♥♥♥

אז… הרבה זמן לא התראינו ^^"
אני רוצה להתחיל את הפוסט עם התנצלות – אני באמת מצטערת על ההיעלמות שלנו ואין באמת תירוץ שיצדיק את זה 🙁 אבל חזרנו ואנחנו כאן וזה מה שחשוב 😀

עכשיו! אני לא יודעת עד כמה התגעגעתם (ואם לא, אז חבל), אבל אנחנו בשבועות האחרונות עומלות קשה מאוד (והאמינו לי – אין הרבה פרויקטים מתישים כמו האחד הזה) כדי להביא לכם את שארית הפרויקט הנפלא הזה, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מכל מה שיש ממנו (כי, לצערנו הרב, ישנה רק עונה אחת קצרצרה).

מעתה ועד סוף הפרויקט אנחנו נמשיך לפרסם את הפרקים בימי רביעי, כך שאתם יכולים לצפות לזה בכל שבוע! 😀

חוץ מזה… הכרזונת קטנה!
התלבטנו בינינו האם וכמה לחשוף בפניכם את תוכניות העתיד שלנו (ויש לא מעט כאלה, והן הולכות הרבה קדימה, כך שאין סיבה לדאגה), ולבינתיים החלטנו לעדכן אתכם בדברים הבאים (שעודכנו בכל דפי הפרויקטים שלנו, כך שאתם מוזמנים להציץ גם שם):

  • הפרויקט הבא אחרי משם לכאן יהיה פרוטס באסקט! (או בשמו העברי והמכוער, "סלסילת פירות")
    למי שלא יודע, לא שמע, לא ראה – היה הייתה פעם אנימה מושלמת ששודרה בטלמגנה בערוץ הילדים, ובשנה שעברה החליטו לעשות לה חידוש והפעם להפוך את המנגה במלואה לאנימה (כי האנימה הישנה לא נצמדה לגמרי למקור ולא הביאה את העלילה המלאה למסך). בתור מישהי שכבר צפתה בכל העונה הראשונה (ועצרה את הצפייה של העונה השנייה אך ורק בשבילכם!), אני יכולה להגיד לכם שהיא מושלמת לחלוטין. לגמרי מומלץ. אני לגמרי אובייקטיבית פה.
  • חוץ מזה, אנחנו נכריז כבר מעכשיו בעקבות כמה פניות שהגיעו אלינו, שאנחנו נתרגם את הספין אוף שעומד לצאת לאינויאשה, ששמו בישראל טרם נקבע, אבל שמו המקורי הוא: Yashahime: Princess Half-Demon.
    ככל הידוע לנו, האנימה צפויה לצאת באוקטובר, אבל נעדכן על פי רלוונטיות. אנחנו נשתדל לפרסם בקצב הוצאה, אבל אנחנו מעדיפות לא להתחייב לכלום, כמובן.
  • ודבר אחרון חביב!!! למען הסר ספק, אנחנו עומדות לתרגם את העונה הרביעית (והאחרונה) של שינגקי, כך שאין סיבה לדאגה. שוב, כרגע העונה אמורה לצאת באוקטובר; בעקבות הקורונה יש מצב שדברים ישתנו; לנו אין שום מידע פנימי או מעבר; אתם מוזמנים להמשיך להתעדכן ולעדכן גם אותנו 😉

אז אני מתנצלת על כל החפירה הזו ><" מבטיחה ומתחייבת שהפוסטים הבאים (שלי) יהיו קצרים יותר.
וכעת, הפרקים:
פרק 6: דרייב, מגה
פרק 7: דרייב, מגה 

16 מחשבות על “תחייתו של אצ'י קוצ'י ♥♥♥”

    • האמת שכרגע אנחנו לא מחפשות חברי צוות נוספים 🙂
      אבל תודה בכל מקרה! (אם זו אכן הייתה הצעה XD)

      הגב
  1. רציתי לצפות בכל הפרוייקטים העתידיים שלכם ושמחתי מאוד שהחלתתן לתרגם אותם.
    אין עליכן!!

    הגב
  2. אני עומדת להתעלף מהתרגשות!!!!! אתן אלופות.
    גם אינויאשה גם פרוטס באסקט עשיתן לי את השבוע ♥

    הגב

כתוב/כתבי תגובה