פרק 11!!

לכל אלו שכבר הספיקו להילחץ, הפרק כאן, הכול בסדר.
לכל מי שלא יודע על זה – בשבוע שעבר לא יצא בכלל פרק ביפן, ולכן פרק 11 יצא השבוע ופרק 12 ייצא בשבוע הבא כרגיל.
בנוגע לסאו, הפרק הראשון *צפוי* לצאת ביום חמישי, אך יכול להיות שהוא יידחה.

צפייה נעימה, והמשך שבוע טוב!~

מתקפת הטיטאנים, עונה 3, פרק 11:

Drive, MEGA

אצ'י קוצ'י פרק 4!

אהלן~
אני בטוחה שרובכם שמעתם את החדשות המצערות בפוסט הקודם… אבל רק כדי להבהיר את זה שוב: ביום שני הקרוב לא ייצא פרק של שינגקי, הפרק יעלה בשבוע שלאחר מכן יחד עם פרק 12.

בנוסף, אנחנו מחפשות מתרגמים! –שלא לצורכי שינגקי או סאו–
אז אם אתם אוהבים אנימות, ויש לכם את היכולת והרצון לתרגם בצורה מעולה –  בבקשה השאירו לנו כתובת מייל או סקייפ 🙂

ועכשיו נדבר קצת על משם לכאן… זו אולי לא אנימה עם קו עלילה ברור שכזה, אבל היא סופר-דופר מצחיקה וכיפית! ובתור מישהי שצופה בה בקצב הוצאה בדיוק כמוכם – אני ממש ממליצה לכל אחד ואחת לנסות אותה 😛

משם לכאן: פרק 04

פרק 9!

אה… טוב…
אני מאחלת לכם רק טוב אחרי הפרק הזה.
בלי קשר לכך שיום כיפור ממש מעבר לפינה — צום קל ומועיל לכל מי שצם 😛
אבל כן, אני מנסה להתחמק מדיבור על הפרק… באמת, רק טוב.

מתקפת הטיטאנים, עונה 3, פרק 9:

Drive, MEGA

וחברים, האינטרנט שלי לא מספיק מהיר כדי להעלות ל – 3 נגנים בבת-אחת, אז בלי לחץ 😛

מוכנים לעוד מנת מתיקות??? #משםלכאן

אהלן!
הגענו לפרק השני של אצ'י קוצ'י!
מפרק לפרק הסדרה הזו פשוט נהיית יותר מתוקה… חמודה… ופשוט קסומה!
מקווה שתיהנו מהפרק, ושתלמדו ממנו את הלקח הסמוי… לא לקחת שוקולדים מאנשים הזויים. (חכו לזה…)

צפייה נעימה!~

משם לכאן: פרק 02