שבנו מארץ המתים
היה כיף

היי…היי…היי…
יש פה מישהו?
המון זמן שלא פרסמנו פוסט, אבל אני כאן לציין שהכול בסדר ושבאקה חיה~!
אנחנו ממשיכים לעבוד מאחורי הקלעים על הפרויקטים שלנו, ובקרוב מאוד נפרסם פרויקט חדש – אביר ערפד, וגם, נתחיל להוציא את נשיקה שובבה בקצב של פרק פעם-ב… (אז יש למה לחכות).
עכשיו לשאלה הגדולה, מה עם צ'יהיהפורו? להלה/מוריס שהיא אחראית הפרויקט והעורכת הראשית של באקה (וכמובן אחת המנהלות~), התחילה ללמוד באופן אינטנסיבי ונכון לעכשיו, באופן זמני, היא לא עוסקת בפאנסאב. ולכן, עד שיבתה אלינו, לא נתקדם עם צ'יהיה.
אז אלו העדכונים שלי, מקווה שבפעם הבאה אבוא לכאן עם פרק 🙂
שנה טובה לכולם!
מאט~
מאט
אהלן~ הרבה השתנה באתר שלנו, ובכן, האתר עצמו השתנה לא מעט – מקוות שאתם אוהבים את העיצוב החדש שהגה ועיצב עבורנו TecNight.
אז היום יום גדול. היום באקה בת 4. היא נגמלה מטיטול, מוצץ וחיתול – ומתחילה להסתגל לשינויים בחייה.
ולפי מנהגנו החדש, כשיש יום הולדת – יש סרט!
מוריס
או במילים אחרות: לא היה לנו מספיק זמן לעשות ספיישל מטורף ושווה כמו בשנה שעברה, אז החלטנו להמציא מנהג חדש ומצומצם יותר.
אז, חשבנו רבות איזה סרט נתרגם לכבוד יום ההולדת הפעם, והגענו למסקנה ש"צורתו של קול" הוא הראוי ביותר, בשל הסצנה המהממת והחשובה ביותר שמופיעה בו – בה אואנו לומדת כיצד לומר "באקה" בשפת הסימנים.
ויותר ברצינות – הסרט הזה אישית מאוד חשוב לי, והוא אחד הפרויקטים שכל צפייה נוספת בהם גרמה לי להבין יותר דברים משהבנתי קודם לכן. מדובר בסרט מרג–
מאט
רגע, רגע רגע. אקטע אותה. לפני שנדבר על כמה מרגש הסרט הזה – אומר רק כמה מילים על יום ההולדת של באקה (כדי שהפוסט הזה אשכרה יהיה פוסט יום הולדת).
באקה שלנו ידעה תקופות של חוסר פעילות, אובר פעילות, ותקופות שקטות ונעימות~ אני אישית אוהבת את האובר פעילות – פאנסאב הוא בהחלט דרך חיים.
בשנה האחרונה הקבוצה הייתה מעט לא פעילה, אך מהעצלות היא קמה, ועכשיו היא עולה~
והנה כמה עדכונים על באקה:
וזהו, מה עוד? אה. אפשר לחזור למוריס…
מוריס
–ש ומלמד.
בכל מקרה, באקה. הנה באקה שלנו גדלה בעוד שנה. אנו שמחות לבשר שהיא לא נשארה הבאקה שהיא הייתה בעבר, ושהיא הספיקה ללמוד עוד קצת דברים מאז (היא עדיין קצת טיפשה though).
אין לי הרבה ברכות יצירתיות, אז אציין כמה עובדות שקשורות לבאקה, ואאחל לה להמשיך לצבור כאלה בעתיד B|
מאט
צורתו של קול – מיליון הוצאות לסרט אחד, אז לא כדאי שתנסו? פתחתי את הפורום וגיליתי שכמה קבוצות תרגמו את הסרט, אבל אתם כבר יודעים שלנו זה לא משנה.
יום באקה שמח! וצפייה נעימה~
היי, כאן מאט~ אני מקווה שאתם ממש מוכנים לפרק הזה. פשוט לא יכולתי להפסיק לתזמן את השורות מרוב מתח. (טוב, מובן שידעתי הכול מהמנגה, אבל עדיין…)
אז הפרק האחרון של שינגקי – מתרגשים? חכו שתשמעו את זה: העונה הבאה של שינגקי תצא בשנת 2018. כלומר, ממש ממש בקרוב, ולא בעוד ארבע שנים! הידד! אישית אני מאמינה שיש ים חומר להעביר בעונה הבאה, אז אני מאוד מצפה לכך. וחוץ מזה, אין כרגע שום פרטים על העונה הבאה.
ובהזדמנות זו – תודה גם למוריס/להלה/מורן שתרגמה עבורי את מתקפת הטיטאנים, ונתנה מזמנה יותר מכל אחד אחר.
ועכשיו רק להודעה אחת אחרונה וקטנה – אנחנו נוציא הוצאה מחודשת לכל הפרקים, זאת מפני שבמהלך העבודה חלו שינויים רבים בבחירות שלנו, מפני שאין תרגום רשמי לשיר סיום, ומפני שאין עריכה יפנית לכל הפרקים.
(הערה של מוריס: וגם כי האקדמיה החליטה כמה החלטות חדשות לאחרונה, ועולם העריכה הלשונית התערער ;=;)
אז יהיה V2, והוא יצא בכפוף לפרויקט אחר שנפרסם.
אז תודה לכם שצפיתם, וצפייה נעימה^^
מתקפת הטיטאנים עונה 2 פרק 9! חייבת לדחוף את זה איפשהו
אז היי, מה קורה? כאן מאט עם עוד פרק~!
אני יודעת שרובכם הגדול ככל הנראה אוהב אקשן, וכל דבר שלא כולל בו קרבות, צרחות ומוות – לא מעניין.
אבל באמת שהפרקים האלה (8/9 וכו') מעניינים לפחות אותי כמו כל פרק אחר, ואין לי שמץ על מה אתם מדברים.
שינגקי זה הרבה יותר מזה. כן, כן.
אז קדימה, בלי תלונות. זה אחלה פרק מלא בדיבורים.
צפייה נעימה!
ותמונה לקישוט הפוסט.