כאן מאט עם עוד פרק מדהים של שינגקי~
האמת שהפרק הזה ממש טוב לדעתי. אני ככ שמחה שהם הולכים לפי המנגה! זההולךלהיותאדיר
אז קדימה, בלי עוד דיבורים~
קישור לפרק השישי.
צפייה נעימה!
כמה מילים:
ראשית כל אני מבקשת שלא תתרגלו להוצאה סופר מהירה. לפעמים הפרק באמת יוצא מהר, ולפעמים אין זמן והוא מתעכב. ככה זה. אז תשאלו כמה שאתם רוצים מתי הפרק יוצא, אני גם אשמח לענות לכם כמה שיותר מהר. אבל להתלונן אלינו שהפרק מתעכב… גם לנו יש חיים~ (ודרך אגב, הוא לא כזה מתעכב).
דבר אחרון, ואחד שחוזר על עצמו לא מעט. הבהרתי את זה בפוסט הראשון של ההוצאה אבל אבהיר כאן שוב: אנחנו לא "מעתיקים/גונבים/לוקחים" מפאסט סאב, ובמיוחד, אנחנו לא בשום תחרות איתם. זה שהם תרגמו את העונה הראשונה של האנימה לא אומר שהם לקחו עליה "בעלות".
