שלום, הרבה זמן לא התראינו ~
עמלנו רבות כדי להביא לכם/ן את הפרק השני של מתקפת הטיטאנים 2 כמה שיותר מהר, כל עוד אנחנו עדיין בעלות זמן פנוי XD מיותר לציין שזה לא השפיע על מידת ההשקעה שלנו בו, ומאט עדיין צפתה ועברה על הפרק יותר מחמש פעמים, כרגיל ~_~
לפני שנעבור לפרק, ארצה לשתף אתכם באנקדוטה קטנה (שלצערי יש לה פואנטה). אני די שכחנית, ונוהגת לנסוע הרבה בנסיעות בין-עירונית, אז איכשהו קרה שהמזוודה שלי נשכחה באחד האוטובוסים, והעניינים התגלגלו כך שהמשטרה חשבה שמדובר במטען חבלה, ופוצצה לי אותה עם המחשב שהיה בתוכה 😐
אני מספרת לכם/ן את זה כי ההשלכות של זה על ההתקדמות של נוזאקי הן די משמעותיות, והרבה עבודה שעשינו נעלמה. כרגע עדיין לא התגברתי על כמויות הטייפ, העריכה הלשונית, והטייפ, שאאלץ לעשות מחדש, ולכן ההוצאה של נוזאקי תתעכב מאוד. אני מניחה שאפילו נוציא את צ'יהיהפורו לפניה, מה שגם לא הולך לקרות בקרוב…
מה שכן, אפקטי הקריוקי הנהדרים של ליה שרדו, אז אעלה אותם לפינת הקריוקי בזמן הקרוב (:
אגב, אין לכם מושג כמה כיף לתרגם אנימה ולא רק לערוך אותה, לשם שינוי…
כי איך אפשר לצפות בפרק של שינגקי מבלי שטיטאן כלשהו יבהה בך ~_~
קישור לפרק: פרק 2.