פרק 11 כאן

הי הי הי… ממש אפשר לשמוע את השקט כאן~
אז, כאן מאט עם פרק 11 באיחור (שוב..)
בכל מקרה אני שמחה להודיע שבפעם הבאה שיעלה פרק – אלו יהיו שני הפרקים האחרונים!
אז יש למה לחכות 🙂

פרק 11 – צפייה נעימה!

פרק 10 הגיע!

היי כאן מאט, והנה נאום קטן
חשוב לי להגיד שאני מאוד מבינה כמה זה מבאס שפרק יוצא פעם בשבועיים ואפילו אז לפעמים יש חריגות ביום-יומיים או לצערנו יותר. אז, כן – המצב הוא שלפעמים אין לנו זמן לעלות פוסט, ולעסוק בכללי בפאנסאב.

בכל אופן, פרק 10

קאמי מביא לכם פרק

הנה מגיע לו פוסט של הקאמי (אני=כתומי)
אז כן, לא קאמי-סאב (לא פרסומת סמויה) אלא אני D:
אז מה יהיה לנו היום?
עוד פרק של משפחת האל (הלא היא kamisama kazoku).
פרק מעניין, מותח, מלא ברומנטיקה… קיצור כזה שבשבילו תשאלו אותנו מתי יגיע הפרק הבא (למרות שרשום פעם בשבועיים, אבל אנחנו אוהבים את כולכם בכל זאת)

לצערי רמת הפעילות שלי ירדה בגלל הצבא (ובעצם רמת הפעילות של כל הצוות ירדה בגלל תחילת השנה [שהופכת לאמצע השנה]) ולכן אני (ובעיקר אנחנו) מצטערים על האילוץ הזה של פרק פעם בשבועיים.

קישור לפרק שבע.

שיהיה לכם שבת שלום, סוף שבוע נעים, ותחילת שבוע טוב (כי זה שבת אז זה גם סוף, וסוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש [כן אני חופר, אבל לא כתבתי מלא זמן אז הדמיון חוגג.])

שלכם באהבה, כתומי 3> .