שלום לכולם!
כאן אדמירל, אתחיל ללמוד באוניברסיטה בקרוב אז אולי אפרסם פחות פרקים ( 🙁 ), בכל מקרה, הנה הפרק החמישי!
מקווה שתהנו~
צום קל לכולם~
שלום לכולם!
כאן אדמירל, אתחיל ללמוד באוניברסיטה בקרוב אז אולי אפרסם פחות פרקים ( 🙁 ), בכל מקרה, הנה הפרק החמישי!
מקווה שתהנו~
צום קל לכולם~
היי כאן מאט, אז הפרק עולה היום באיחור של שבוע ואני מרגישה שיש צורך שאסביר את המצב.
אז גם אני וגם באנשי התגייסנו והתקופה הזו מאוד לחוצה לנו, ובנוסף להלה חזרה ללימודים ואין לאף אחת ממש זמן.
אבל זה רק כרגע, עד שכולנו נמצא את מקומנו ונדע מה לעשות, אז כן הפרקים יצאו שבוע כן שבוע לא, ולפעמים יהיו מקרים כמו המקרה של פרק 3.
אז בלי תוספת של חפירות, אני מקווה שתיהנו מהפרק ~

שלום!
כאן אדמירל, וברוכים הבאים לשעשועון כלשהו.
בכל מקרה, מכל האנימות שלקחתי חלק בתרגום שלהם, קאמיסאמה היא ללא ספק האנימה שבה החלק שתרמתי לתרגום שלה הוא הכי גדול, מתוך 13 פרקים תרגמתי 8.
אני זוכר שבהתחלה האנימה קצת שיעממה אותי, אבל היא רק נהיית יותר ויותר מעניינת ככל שהעלילה מתקדמת, אז אני ממליץ לכם להמשיך לצפות D:
קישור לפרק – פרק 2.

אמרנו קאמי-סאמה, כולם חיכו המון זמן – ובסוף הגיע נוזאקי שלא יכולנו לדחות, היה מבאס לדחות את קאמי-סאמה – אבל מה שחשוב הוא שבסוף אנחנו מוציאים את קאמי סאמה! (הפסקה הכי מבלבלת בעולם^)
אז היי~ כאן מאט! ועם הפוסט מגיע הפרק הראשון של קאמי-סאמה =משפחת האל=
כפי שכתבתי למעלה, התכנון היה שמשפחת האל תצא לאחר פרסום אקו, אבל היו שינויים שהובילו להחלטה שנוציא נוזאקי – לבסוף החלטנו שנוזאקי (כנראה) יצא לאחר משפחת האל. אני רק חייבת לציין שיש הרבה מה לחכות להוצאה של נוזאקי, ושנעשתה השקעה רבה בפרויקט.
משפחת האל~ בקיצור, אלוהים ובני המשפחה שלו – ובמרכז בנו הצעיר ויורשו לכס האלוהות לעתיד, אשר רוצה לחיות את חייו עד אז כבן אדם, בשביל שיוכל להבין אותם טוב יותר.
והנה קישור לעמוד על האנימה כאן התקציר יותר מפורט
טוב אז פוסט ראשון של פרויקט חדש, הרבה זמן לא הוצאתי אחד כזה… אני מקווה מאוד שתיהנו מהצפייה באנימה המדהימה הזו! שגם דרכה תזכו להכיר את רוב חברי הצוות שלנו -בכל זאת הכרתם לא מעט עד עכשיו-
צפייה נעימה!
פרק ראשון – משפחת האל

עריכה:
מעתה, פרקי הפרויקט יצאו פעם בשבועיים ולא פעם בשבוע, בשונה ממה שהיינו רגילים/ות אליו עד כה. הסיבה לכך היא שהמצב לא מזהיר מאחורי הקלעים. עמכם/ן הסליחה.