הורימיה פרק 11!

אהלן, 
רציתי לכתוב משהו בקצרה על כל התגובות שמופיעות לאחרונה באתר שלנו… אבל ברצינות שפשוט – אין לי זמן. (אני ממש צריכה לצאת לעבודה בעוד 10 דקותXD) וזה המצב באופן כללי: 
אני ודנה עובדות כרגע לא מעט, שתינו חוסכות לקראת הלימודים. מלבד זה (הפלא ופלא) יש לנו חיים אישיים לנהל… לשתינו יש בני זוג וחברים שאנחנו רוצות לבלות איתם. נוסף על כך, ולא פחות חשוב – שתינו ממש אוהבות להקדיש זמן איכות לעצמנו. (כמו כולם, או אפילו קצת יותר?) 
אז לא תמיד יוצא שהפרק יעלה במהירות-שיא. כי באמת שלא תמיד יש לנו את הזמן לזה. 
לדוגמה הפרק של הורימיה היה מוכן מבחינת תזמון ותרגום כבר מיום שני, כל מה שנותר לי היה לעשות טייפ (עיצוב כתוביות) אבל היה לי בערך 0 זמן לזה. אז כן. זה המצב. 
אנחנו פשוט יכולות להבטיח שלא משנה מתי הפרק יצא, הוא תמיד יצא בצורה הכי טובה שנוכל לעשות אותו 🙂 
וכן, עוד רציתי לחפור יותר מזה…. XD

בכל מקרה, הפרק היה ממש מקסים! (כמו תמיד) אז אני בטוחה שתיהנו ממנו^^



הורימיה פרק 11:
דרייב, מגה,  streamsb




19 מחשבות על “הורימיה פרק 11!”

  1. מתחילים להרגיש את הסוף והלב שלי לא יעמוד בזה!!? איך אני יעבור את הימים אחרי סיום הסדרה אני לא יודעת ! תודה על תרגום איכותי ומהיר אין עלייכן!!!❤

    הגב
  2. תודה רבה על הפרק ועל ההשקעה, ואתם ממש לא חייבות להתנצל אני רק עובדת ומגיעה גמורה שלא לדבר על שאר העיסוקים שיש. בכל אופן הפרק היה פשוט מושלם שבא לי לבכות! מוטו ושו כל כך חמודים ואני מקווה שהם יבינו את הרגשות אחד של השנייה יותר, העיניים שלי היו רטובות בקטע שלהם ? אני רוצה לעשות שיפ לשו ולסוואדה, וגם ליאנאגי ולקונו. קונו חמודה ממש. מיאמורה ויאנאגי פשוט מצחיקים ? זה היה פרק מעולה ? ואני ממש לא רוצה שזה יסתיים אוף ? מה שכן בא לי לתת איזו מכה למורה של מוטו. שומממש שונה בבית לא ציפיתי לופי הזה שלו ??

    הגב

כתוב/כתבי תגובה