טוב, כבר מהשם של הפרק בסוף פרק 13 ידעתי שאני ממש אוהב את הפרק הזה, ובהחלט צדקתי XD
לדעתי עוד לא השתמשנו באמוג'י הזה לכותרת של פוסט, וזה טוב, כי זה אחלה אמוג'י לפרק הזה T^T (אתם תבינו אחרי שתראו)
בכל אופן, הינה עבר לו עוד שבוע (וממש מהר, אגב!) ואנחנו עם פרק נוסף ♥♥
הסיפור ממשיך להיחשף, ואני בטוחה שמי מכם שלא קרא את המנגה עומד להישאר עם הרבה שאלות והרבה סקרנות, אבל אתם תיאלצו להתאזר בסבלנות ? או לעבור למנגה, כמובן (למרות שהאנימה נהדרת, אז אני כבר הייתי מחכה ?)
דבר נוסף שקורה בפרק הזה הוא שני שירים חדשים! כן, כן, החלפנו את השירים הקודמים והמקסימים שלנו בשני שירים דנדשים ומעולים!!! ? מרגש בהחלט, אני יודעת
אז תכינו את הממחטות ותהנו מפרק נוסף של הסדרה המושלמת הזאת ? אנחנו נחכה לכם כאן ♥
סלסילת פירות פרק 14:
דרייב, מגה, streamsb

מי שראה את הקטע שהיא אמרה שזה חרטה
וקרא את המנגה כזה
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
תודה על הפרק מצפה להמשך…
בשמחה ^^
תודה על הפרק!
בשמחה!! ♥
?????????!!!!!!!
איזה מתח…..
אין עליכם , מחכה לפרק הבא!!
♥♥♥
אנחנו מחכות ביחד איתך 😉
תודה על הפרקק
מושלםםם! אני באמצע לצפות??
אין עליכםם
איזה כיף שנהנית!! ♥♥ בשמחה :-*
תודה ממש כל הפרק הסוחט דמעות הזה
אתן פשוט אלופות ✨
מסכימה לגמרי בנוגע לפרק T^T
באהבה גדולה!! ♥♥♥
מומי- צ'י!!!!
????????????????
ילד יקר ומתוק שכמוהו!!!!
נתי החזיק לי את היד כדי שלא אמרר בבכי…
תודה על הפרק המושלם וסוחט הדמעות הזה!!!
נכון שזה ממש לא במקרה הסיפור העצוב של מומי- צ'י ויום השנה הראשון למוות של קיוקו?
טורו והארנבון די דומים…
מבינה אותך לגמריייי
זה היה פרק ממש סוחט דמעות T^T
נכון!!!
אני ממש אוהבת את הארנבון…
הוא אשכרה בא לשם כל יום כדי לראות את אמא שלו…
????????
תודה רבה
^_^
בכיף ^^
הארנבון………… כואב לי הלב הסצנה הזו שחטה אותי