פרוטס באסקט פרק 14 ?

טוב, כבר מהשם של הפרק בסוף פרק 13 ידעתי שאני ממש אוהב את הפרק הזה, ובהחלט צדקתי XD
לדעתי עוד לא השתמשנו באמוג'י הזה לכותרת של פוסט, וזה טוב, כי זה אחלה אמוג'י לפרק הזה T^T (אתם תבינו אחרי שתראו)

בכל אופן, הינה עבר לו עוד שבוע (וממש מהר, אגב!) ואנחנו עם פרק נוסף ♥♥
הסיפור ממשיך להיחשף, ואני בטוחה שמי מכם שלא קרא את המנגה עומד להישאר עם הרבה שאלות והרבה סקרנות, אבל אתם תיאלצו להתאזר בסבלנות ? או לעבור למנגה, כמובן (למרות שהאנימה נהדרת, אז אני כבר הייתי מחכה ?)
דבר נוסף שקורה בפרק הזה הוא שני שירים חדשים! כן, כן, החלפנו את השירים הקודמים והמקסימים שלנו בשני שירים דנדשים ומעולים!!! ? מרגש בהחלט, אני יודעת

אז תכינו את הממחטות ותהנו מפרק נוסף של הסדרה המושלמת הזאת ? אנחנו נחכה לכם כאן ♥

סלסילת פירות פרק 14:
דרייבמגהstreamsb

17 מחשבות על “פרוטס באסקט פרק 14 ?”

  1. מומי- צ'י!!!!
    ????????????????
    ילד יקר ומתוק שכמוהו!!!!
    נתי החזיק לי את היד כדי שלא אמרר בבכי…
    תודה על הפרק המושלם וסוחט הדמעות הזה!!!
    נכון שזה ממש לא במקרה הסיפור העצוב של מומי- צ'י ויום השנה הראשון למוות של קיוקו?
    טורו והארנבון די דומים…

    הגב

כתוב/כתבי תגובה