פרק 10 של הורימיה???

בהחלט תקופה מרגשת מאוד, כשכל הפרויקטים הנוכחיים שלנו לאט-לאט מתקרבים לסיום!!
אני אישית ממש אהבתי את הפרק הזה של הורימיה! באופן כללי אני חושבת שזה נחמד שדווקא כן מראים לנו גם סיפורים נוספים ולא רק את הזוג הראשי, וזה גם ממש לא כאילו שכחו מהם ♥
בכל אופן, מאחלת לכם הנאה רבה, וכל מה שנותר לעשות עכשיו הוא לחכות יחדיו, בצער, לפרק של שבוע הבא ?

מחדדת שני דברים!
1. לא יצא השבוע פרק 14 של שינגקי, כי השידור שלו נקטע ביפן בעקבות רעידת אדמה. החדים ביניכם יראו שיש את 17 הדקות הראשונות (שזה, תכלס, רוב הפרק) באינטרנט, אבל אנחנו בכל מקרה נחכה לפרק השלם >< מה גם שהוא ישודר ביחד עם פרק 15, אז בכלל יצא לנו פה דיל שווה בעצם ?
2. כמו שאמרתי גם בפוסט הקודם שהעליתי – חזרנו לעבוד ואנחנו הרבה יותר עמוסות והרבה פחות זמינות עכשיו. הפאנסאב הוא בסופו של דבר תחביב שנעשה בזמן הפנוי שלנו, אז אנחנו לא יכולות להתחייב לזמני הוצאה ספציפיים לסדרות שיוצאות ממש עכשיו, ואנחנו מעריכות את הסבלנות שלכם ^^

 


הורימיה פרק 10:
דרייבמגהstreamsb


פרק 13 של מתקפת הטיטאנים!!

ואוווווו איזה פרק ??
אני רק יכולה להגיד לכם שאוצו רוצו לצפות!!!!
למרות שמצד שני, אולי תקללו אותי על זה כשהוא ייגמר ותצטרכו לחכות עד שבוע הבא בשביל הפרק הבא ^^"

בכל אופן, אומנם התגובות שלכם היו לגמרי מחממות את הלב ואנחנו מעריכות את זה ממש ♥ אבל בכל זאת רציתי לעדכן שגם מתן וגם אני חזרנו לעבודה בשבועיים האחרונים, ולכן ייתכן שהפרקים שלנו יתעכבו קצת יותר, ולא תמיד נצליח להעלות אותם יום אחרי 🙁

בכל מקרה אנחנו תמיד משתדלות לתרגם כמה שיותר ומהר, וגם לא לוותר על האיכות ובכל זאת לא להרוג את עצמנו in the process ?

 

מתקפת הטיטאנים פרק 13:
דרייב, מגה, Streamsb

כבר ממש אפשר להרגיש את הסוף T^T יאשאהימה 21

ואו… מי היה מאמין שאנחנו אחרי 21 פרקים!!! כמעט חצי שנה מאז שהסדרה הזאת התחילה O.O פשוט מטורף.
אז בהחלט אפשר כבר להתחיל להריח את הסוף. מי שצפה בפרקים האחרונים בטוח רואה שמתחילים לבשל לנו פה משהו נחמד מאוד ?

לא אשקר, הייתה תפנית שלא מצאה חן בעיניי בפרק, אבל בלי קשר להעדפות האישיות שלי, ממש כיף לראות פתאום קצת יותר אקשן בסדרה ואת העניינים מתקדמים 😀


יאשאהימה פרק 21:
דרייב, מגה, streamsb

הוצאה כפולה של שינגקי והורימיה ?

אז נראה לי שזו הפעם הראשונה שאנחנו עושות את השילוב הזה ? תקנו אותי אם אני טועה…

בכל אופן, אני יכולה להגיד שכל פרקי השבוע היו פשוט ואו אחד גדול!
הפרק של הורימיה היה פשוט מושלם. אני יודעת שאנחנו מתחילות להישמע כמו תקליט שבור, אבל זה פשוט ככה. באמת אחת מסדרות השוג'ו הכי טובות שראיתי T^T
והפרק של שינגקי (שסיימתי ממש לפני דקות אחדות, בערך ב-5:30) היה מדהים, כתמיד.
אגב! גם הפרק של יאשאהימה של השבוע היה ממש טוב! למי שאולי יפספס את ההוצאה שלו עד שהפוסט הזה יתפרסם ?

קיצר, אז כן. כבר אשחרר אתכם לפרק, רק יש לנו בקשונת קודם – אם למישהו יש ראו באיכות טובה של האובות של שינגקי (???) אנחנו נשמח לדעת 😉

אגב, בשני הפרקים יש סצנה אחרי שיר הסיום, אז אל תפספסו את זה!! 


מתקפת הטיטאנים פרק 11:
דרייב, מגה, streamsb

הורימיה פרק 7:
דרייב, מגה, streamsb

פרק 10 של שינגקי!!!

שמעו, חברים, אין לי באמת מה להגיד. נראה לי שהעונה הזו מדברת בעד עצמה.
לכו לצפות בפרק, היכנסו להלם כמו כולנו, ודברו איתנו אחר כך ?

מציינת ומזכירה! הפרקים עולים לאינטרנט רק בימים ראשון בערב!! אנחנו מתרגמות הכי מהר שיכולות וישר מעלות, ברגע שזה מוכן. התשובה לא תשתנה גם אם תשאלו אלף פעם. להפך, זה רק יעכב את הפרק עצמו כי אנחנו עוצרות כדי לענות לכם.

להעלות פרק חדש מוכן לגמרי עם תרגום, תזמון, טייפ וקריוקי מושקעים לגמרי פחות מיום אחרי שהפרק יצא זה ממש מהיר, אגב….


מתקפת הטיטאנים פרק 10:
דרייב, מגה, streamsb