פרק 19 של יאשאהימה ?

ואו. טוב!! אני כותבת את הפוסט ממש רגעים ספורים אחרי שסיימתי את הפרק, אז כל המחשבות והדעות שלי טריות ביותר ^^

דבר ראשון, בעיניי זה היה פרק ממש נחמד! קיבלנו מאורע חביב ופרק משעשע, אז בסך הכול נהניתי XD

אבל הדבר השני והחשוב יותר, גולת הכותרת שלנו להיום – הקדימון!! אני מאמינה שכולכם, כמוני, מעריצים שרופים של אינויאשה, אז אני מאמינה שכולכם תזהו את הפרצוף המוכר שהופיע בקדימון פתאום! ?
באופן כללי, על פי הקדימון, הפרק הבא נראה ממשששש מטורף!! אז אישית, אני לא יכולה לחכות כבר לשבוע הבא ?


יאשאהימה פרק 19:
דרייב, מגה, streamsb

פרק 5 של הורימיה ♥♥♥

הידד! שבוע חדש מביא איתו פרקים חדשים!! ^^
זה היה פשוט פרק מדהים. אני בטוחה שכולכם זוכרים איך הפרק הקודם נגמר, וגם שאתם לא יכולים לחכות יותר לראות איך זה המשיך, ולכן לא אכביר במילים – פשוט לכו לצפות 😀


הורימיה פרק 5:
דרייב, מגה, streamsb

פרק 8 של שינגקי ?

ואו…. שמעו, אני בעיקר יצאתי מבולבלת עכשיו.
אין לי מילים על הפרק, פשוט אין. O,O
אני יכולה רק להגיד שאוצו רוצו לצפות!!

*וגם אציין ש-נא לא לכתוב ספוילרים בתגובות!!*


מתקפת הטיטאנים פרק 8:
דרייב, מגה, streamsb


 

הוצאה כפולה נוספת!! הפעם של שני פרויקטים XD

טוב, אתם תיאלצו לסלוח לי על הכותרת הארוכה קמעה ^^"

בכל אופן, התלבטנו עם עצמנו עוד מראש כשתכננו וראינו שככה זה יצא, אבל בסופו של דבר החלטנו שאנחנו לא רוצות לעכב אף פרק אם הוא כבר מוכן, וזה אומר שאנחנו עושות פוסט משולב ליאשאהימה ולהורימיה!!! D:

הפרקים של השבוע בהחלט היו נהדרים ?
ביאשאהימה זכינו לראות סוף-סוף קצת יותר מורוהא (!!!) והפרק של הורימיה היה פשוט מקסים ומושלם. באמת. אין לי מילים לתאר כמה נהניתי ממנו.

וגם!! אני רק רוצה לציין למקרה שמישהו פה אולי מדלג על השירים, אבל שיר הפתיחה של הורימיה זה פשוט שיר החרישות החדש שלי. זהו. הקשבתי לו איזה חמש פעמים בזמן שתרגמתי ?

שימו לב שהוספנו נגן ליאשאהימה (והחל מהפרק הבא גם לשינגקי) כי ראינו שלדרייב יש נטייה לקרוס. אני מזהירה מראש שיש בו פרסומת אחת בפרק ^^ 

אז זהו, מקווה שתיהנו מההוצאה הכפולה שהבאנו לכם השבוע XD


יאשאהימה פרק 16:
דרייב, מגה, streamsb

הורימיה פרק 3:
דרייב, מגה, streamsb

פרק 2 של הורימיה ?

הידד! פרק 2 של הורימיה!
ראינו את כל התגובות שלכם והשאלות, ואנחנו לגמרי מבינות, כי גם אנחנו התאהבנו כבר במבט ראשון ?
אז הבאנו לכם את הפרק השני של הורימיה כבר עכשיו ^^

מזכירה שוב –
1. פרק 14 של יאשאהימה מתעכב בגלל הקריוקי החדש. ברגע שיצא רומאג'י נורמלי לשיר, אנחנו נעלה את הפרק ביחד עם פרק 15 ><
2. אנחנו לא שכחנו מפרוטס באסקט!! זאת אנימה (ומנגה) יקרה מאוד מאוד לליבנו, ואנחנו עובדות עליה בימים אלה מאחורי הקלעים, ונתחיל לפרסם אותה ברגע שהפרויקטים הנוכחיים ייגמרו. עד אז אנחנו צוברות פרקים 🙂

בהמשך לעניין שאילת השאלות…. אני אעשה סדר:

  • יאשאהימה משודר בימי שבת, ואנחנו עובדות עליו בדרך כלל ברגע שהוא מתפרסם. בכל מקרה אנחנו מוציאות את הפרקים ברגע שהם מוכנים.
  • הורימיה גם כן משודר בימי שבת, ועד כה גם עליו התחלנו לעבוד די ברגע שפרסמו אותו. שוב, גם אותו אנחנו מפרסמות ברגע שהפרק מוכן.
  • שינגקי משודר בעיקרון בימי שני ביפן, אבל ממה שאנחנו רואות הרבה פעמים הפרק עולה כבר בראשון בערב פה, ואנחנו מתחילות לעבוד עליו באותו רגע. גם הוא מתפרסם ברגע שהוא מוכן.

סדר העדיפויות הוא: יאשאהימה, שינגקי ואז הורימיה, שתדעו. בשבוע האחרון זה היה טיפה שונה בגלל העיכובים של השירים, אבל ככה זה יהיה בגדול.
אתם מוזמנים לשאול, אבל התשובה שלנו לא תשתנה, ואם אנחנו יודעות מראש על עיכוב אנחנו מעדכנות.
בכל מקרה אני לא מעריכה בכלל תלונות בנוגע לזה או טענות שמועלות כלפינו, אז מי שלא מעריך את העבודה שלנו לא חייב להגיב בכלל (:

בנימה משמחת יותר – הפרק מקסים, בדיוק כמו הראשון, ויש מצב שהוא אפילו מדהים יותר ? אז לכו לצפות ^^


הורימיה פרק 2:
דרייב, מגה, streamsb