פרק 5 של שינגקיייי

טוב, ואו.
א. זה היה חתיכת פרק. רוצו לצפות ברגע זה.
ב. אני מתנצלת אם התרגום היה קצת קלוקל הפעם. הרגשתי שאני לא במיטבי. אם במקרה יש לכם הערות אתם כמובן מוזמנים להשאיר אותן בתגובות או בכל פלטפורמה אחרת 🙂
ג. הודעה לא קשורה: הפרק החדש של יאשאהימה מתעכב כי יצאו שירים חדשים ואנחנו מחכות כדי שנוכל לתת לכם פרק שלם עם קריוקים מושלם ^^
ד. אני חושבת שזה היה הפרק ששאלו אותנו עליו הכי הרבה בפרק הזמן הקצר שלקח לו לצאת XD מצחיקולים

אז החלטתי להציע לכם עצה – אם אתם ממש סקרניים בנוגע למתי עומד לצאת פרק חדש של סדרה שמשודרת עכשיו ביפן, אתם יכולים להוסיף אותי במאל וברגע שאני אסמן שצפיתי בפרק, הוא כנראה יצא קצת אחרי זה XD (אני פשוט זאת שמעכבת אותנו בדרך כלל)
ואני מציעה לכם את זה בנחמדות, אז בבקשה בלי טרלולים וגם לא לצחוק על הרשימה שלי ><"

דבר אחרון שאני רוצה לציין זה שבסופו של דבר הפרק יוצא די מהר ?


מתקפת הטיטאנים עונה אחרונה 
פרק 5: דרייב, מגה 

פוסט סיום פרויקט!! משם לכאן 3>

שלום, שלום ^^
אומנם עבר זמן מאז שטכנית סיימנו לפרסם את "משם לכאן", אבל!!! לאנימה המתוקה הזאת יש גם ספיישל מקסים שלגמרי סוגר את הפינה 🙂 לכן גם חיכינו עם פוסט סיום הפרויקט המיוחד!

עכשיו, אני אגיד מראש שזו הפעם הראשונה שאני כותבת פוסט כזה, אז אני לא מתחייבת לכלום XD
בכל אופן, הינה קצת רקע שלי עם הסדרה הזאת – אני לא זוכרת מתי בדיוק ראיתי אותה לראשונה, אבל זה היה לפני כמה שנים טובות. לפחות איזה 5 או 6, אם לא יותר ^^" אני כן זוכרת שקראתי את התקציר המטעה מאוד שלה בוויקיפדיה, וחשבתי שאני נכנסת לאנימה רומנטית חביבה…. פפפפ. לא!!
אז למי שראה וגם למי שלא, חשוב לציין שהדגש באצ'י קוצ'י זה ממש הקומדיה ופחות הפן הרומנטי, שמצויר יותר באופן מקסים ומעודן מאשר מובלט ומוצהר. אני יכולה להגיד שעל אף שאני חובבת רומנטיקה מושבעת, פשוט התאהבתי בסדרה ממבט ראשון ♥♥♥

מה שכן, משהו נוסף שחשוב לי לציין פה הוא העבודה הקשה שהשקענו בפרויקט הזה, ובעיקר מתן. מי שראה אמור לדעת שיש שם עבודת טייפ פשוט מטורפת ומאומצת בטירוף, וזה כל כך מוערך ומדהים. זה לגמרי עושה את הפרויקט הזה מבחינתי.
גם מבחינת התרגום זה היה פרויקט מאתגר מאוד – המון שורות בכל פרק, וגם מלאמלאמלא רפרנסים שהייתי צריכה לחפש בכל פעם כדי להעביר בצורה הטובה ביותר למה הם מתכוונים, וגם להשתדל לא לפספס בדיחות. בהחלט מאתגר.
בגלל כל העבודה הקשה הזו, אגב, הפרויקט נכנס לפגרה בשלב מסוים וגם לספיישל הזה לקח הרבה זמן לצאת ><" אנחנו לא אוהבות לעשות את זה, אבל אנחנו רוצות לעבוד על כל פרויקט שלנו בכיף ובנחת, וכשבאמת יש לנו זמן לזה. לצערנו, עם אצ'י זה היה קצת קשה יותר ולכן לפעמים נאלצנו לחכות איתו קצת עד שבאמת נוכל להתפנות אליו ולעשות את העבודה הטובה ביותר שלנו ^^

וכעת נעבור לכמה עובדות יבשות:
1. המנגה של אצ'י קוצ'י התחילה להתפרסם עוד בשנת 2006, אבל היא בצורת "4 פאנלים", שבעיקרון זה סוג של קומיקס קומי שבנוי מארבעה פאנלים שמספרים את כל הסיפור. ממה שראיתי (כי לא קראתי את המנגה של זה), באצ'י קוצ'י זה לא רק עמוד אחד עם ארבעה פאנלים, אבל הפרקים כן קצרים מאוד (ברמת החמישה עמודים לצ'אפטר). זה מסביר מאוד את ההווי בסדרה ^^
2. האנימה עצמה פורסמה בשנת 2012, מה שבהחלט נתן להם מספיק זמן לאסוף הרבה חומר מהמנגה הקצרצה ^^"
3. אגב, המנגה עדיין מתפרסמת 🙂 כבר 15 שנה!!
4. לא ניסיתי להעביר את זה כל כך בתרגום, אבל אפשר לשים לב משמיעה שטסומיקי מדברת עם "ניה" כל הזמן, שזה הרי מיאו יפני בגדול, וזה כי טסומיקי היא מאוד חתולית ^,^ אז למקרה שפספסתם, הינה פרט מידע נחמד לבינג' הבא שלכם 😉
5. באופן כללי יש theme שלם לעניין החתולים בסדרה – שם התיכון שלהם, תחנת הרכבת (גם השם וגם פסל החתול)… מזכירה שביפנית "נקו" זה חתול 😛

טוב, נראה לי שחפרתי מספיק ><"
אני לא יודעת אם יהיה לכם כוח לקרוא הכול, אבל אם כן – שאפו. אני גאה בכם 3>
בכל מקרה תדעו שהפרק הזה מקסים, סוגר פינה, ומתן אמרה לי שיש בו חתיכת עבודת טייפ בהתחלה, אז בהחלט יש למה לצפות 😉 (אפילו אני עוד לא צפיתי בפרק המוגמר)


אצ'י קוצ'י פרק 13 
דרייב, מגה 

איך הזמן טס כשנהנים – ואנחנו כבר בפרק 13!!

אומנם הפרק הגיע באיחור הפעם, אבל האמת היא שהפרק שהיה אמור לצאת השבוע ביפן (פרק 14) יצא רק בשבת הקרובה, אז גם ככה היה קורה עיכוב בלתי נמנע ^^"

בכל אופן, אני בטוחה שכולכם נותרתם במתח אחרי הקדימון של הפרק הקודם, עם הפנים המוכרות שצצו שם…. 😉 אז בפרק הזה בהחלט קיבלנו עוד מידע וגם עוד כמה שאלות מעניינות מאוד, ונראה שבפרק הבא נקבל גם עוד קצת תשובות! 😀

תהנו ;-*

יאשאהימה פרק 13: דרייב, מגה

פרק 3 של שינגקייייי

טוב, נראה לי שבהחלט הגזמנו עם כמות הפרקים השבוע XD אבל אני שמחה להביא לכם את הפרק הזה של מתקפת הטיטאנים, כי הוא היה פשוט משוגע!

בגדול, למי שצפה בקדימון של הפרק הקודם אמור להיות מושג כללי במה הפרק הזה עוסק, אבל מבטיחה שמחכה לכם הפתעה סופר כיפית אם תישארו עד הסוף 😉

בכל אופן, לא אלאה במילים, רק אזכיר ששינגקי זו סדרה שבנויה בצורה באמת מעולה וגם אם אתם מרגישים שזה לא מעניין או לא קשור – כל פרט בסדרה בערך הוא בעל משמעות וחשיבות בהמשך, אז הייתי שומרת על ריכוז במקומכם ^^

מתקפת הטיטאנים עונה אחרונה
פרק 3: דרייב, מגה 

פרק 11 של יאשאהימה D:

כן, כן, מדובר בפרק נוסף של יאשאהימה. וזה גם היה אחלה פרק!!! (הקדימון של הפרק הבא נראה פ צ צ ה)

אני יודעת שכולכם מחכים כבר לשינגקי, אבל חשוב לי להבהיר כמה דברים:
אנחנו קיבלנו הודעות ממש לא נעימות גם באתר וגם במסנג'ר של הפייסבוק, ואני אגיד בכנות שאין לי שום כוונה להתעסק בזה בכלל. אם לא ברור לכם לבד שאנחנו לא עובדות אצל אף אחד פה ושאנחנו עושות את זה נטו לכיף ובשבילכם ובאהבה, ושאנחנו ממש ממש לא חייבות כלום לאף אחד, אז כנראה באמת יש בינינו חוסר התאמה ואתם מוזמנים למצוא קבוצה אחרת לעקוב אחריה.
אנחנו נפרסם את הפרקים ברגע שהם יהיו מוכנים לגמרי, ולא שנייה אחת קודם. מצטערת מאוד אם זה לא מוצא חן בעיני כל מיני אנשים, אבל אני מניחה שאי אפשר לרצות את כולם…

ואני אבהיר עוד הפעם – אנחנו אוהבות אתכם מאוד ואוהבות פאנסאב ורובכם הגדול מקסים בטירוף, אבל לא מקובל עליי שיקללו אותנו ויעשו לנו טרולינג באתר כי לא תרגמנו פרק, אז כל מי שהוא בן אדם סביר, מן הסתם זה ממש לא מופנה אליכם.

**בנימה אחרת לגמרי… הדרייב עשה לנו בעיות עם פרק 10 של יאשאהימה כבר מהרגע הראשון שניסינו להעלות אותו. אנחנו כל הזמן מנסות לסדר את זה, אבל אם אתם נתקלים בבעיה אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו כדי להסב את תשומת ליבנו שוב 🙂
ומדגישה שההורדות עובדות והן אחלה ואין בהן וירוסים או משהו XD
וגם אם יש לכם הצעות לנגן לצפייה ישירה אחר, אתם מוזמנים לזרוק אותן פה 😀


יאשאהימה פרק 11: דרייב, מגה