פרק 9 XDXDXD

איך הזמן טס כשנהנים?? הגענו כבר לפרק 9, וזה פשוט מטורף בעיניי!
עד כה הסדרה בהחלט נחמדה ^^ אני מרגישה/מקווה שהם בונים לנו פה קו עלילה מטורף שעוד יתפתח ?

אין לי שום כוונה לחפור הפעם (הפוסט הזה בכל זאת נכתב ב-04:21), אבל כן רציתי לשתף אתכם בזה שגם אנחנו מתרגשות מאוד לקראת העונה החדשה של שינגקי, ואני מקווה שנצליח להוציא את הפרק הראשון כמה שיותר מהר, אבל!!! אני בדיוק היום נכנסתי לתקופת מרתון לקראת פסיכומטרי, והפרק הראשון של שינגקי יוצא בתקופה הזאת בדיוק. בגלל זה חשוב לי להדגיש שאנחנו חד משמעית מתרגמות את העונה הזאת ובקצב יציאה, אבל יכול להיות שהפרק הראשון יתעכב טיפה לאור הנסיבות ^^"

בכל אופן, תהנו מהפרק! 🙂

יאשאהימה פרק 9: דרייב, מגה

מתחילים להתקדםםםם

אוקי, אז זה בהחלט היה פרק נהדר!! אני יודעת שחיכיתם לו אבל מבטיחה שהיה שווה את ההמתנה XD
(ולמי שלא מחכה לסוף שיר הסיום כדי לצפות בקדימון – חבל מאוד! אני ממש ממליצה להתאזר בסבלנות כי אין כמו לקבל הבזקים מהפרק הבא כדי להסתקרן ולהתרגש עוד יותר)

אז אני רוצה לציין שאנחנו באמת משתדלות להוציא את הפרקים כמה שיותר מהר, ובדרך כלל אני הבעייתית מבין שתינו ^^" (שלפחות תדעו את מי להאשים) אבל!! להגנתי אני כן בתקופה די עמוסה ולפעמים קשה לפנות אפילו את השעתיים–שלוש שפרק עלול לקחת ><

בכל אופן, רציתי לשתף אתכם גם במאבק התמידי שלי בתרגום הקדימון, כי לפעמים את צריכה לנחש איך הכי טוב לתרגם את השורה/שם הפרק, ובסוף מתברר שהיה עדיף לעשות את זה בדרך אחרת. שזה תמיד מבאס. אבל אני קודם כול בעד אחידות ככל הניתן (לכל מי שאולי שם לב עד כה, גם בפרויקטים אחרים)

וזהו, רק שימו לב שבפרקים האחרונים נחסכו מכם כל מיני הערות, למי שהרגיש שאולי קצת חופר לו XD ולמי שמבולבל מהמושגים שמופיעים בפרק, את חלקם תוכלו למצוא בפרק הראשון, ובכל מקרה אתם תמיד מוזמנים לשאול בתגובות 😉

יאשאהימה פרק 7: דרייב, מגה 

 

חמסה חמסה חמסה

טוב, אז יש לי כמה דברים להגיד.

קודם כול, תודה על הסבלנות ♥ (על אף שיצא טוב עם התחזוקה, כי גם אם הייתם רוצים לשאול אותנו, הייתם מתקשים XD) אציין שהתחזוקה לא קרתה בגלל משהו שאנחנו עשינו, אלא משהו של האתר או וואטאבר. אני מודה שזה פחות התחום שלי ^^"

דבר שני! חדי העין ביניכם אולי ישימו לב לכמות ההערות בפרק הזה ובסדרה בכלל. אני מתנצלת, אבל אין מנוס. אני אוהבת להסביר, במיוחד כשאלה דברים שאולי לא הייתי יודעת בעצמי אם הייתי רואה את הסדרה. אבל בכל מקרה זה תמיד נחמד להחכים 🙂

אני יכולה להישבע שהיה עוד דבר שרציתי לספר לכם, אבל כבר 3 בלילה והמוח שלי כנראה מת ?

בכל אופן, שתהיה צפייה נעימה! אומנם הפעם הפרק עלה טיפה מאוחר ממה שהתרגלנו בשבועות האחרונים, אבל! א. זה גם לגמרי שווה את זה, ו-ב. בואו, זה לא כזה מאוחר XD

יאשאהימה פרק 5: דרייב, מגה 

דברים טובים באים בשלשות

כן, אני אחרי לילה לילה ארוך ובאמצע שיעור, אז תאלצו לסלוח לי על הכותרת של הפוסט ולקבל אותה באהבה XD

פרק 3 היה מעניין מאוד… בהחלט רואים בנייה, והיו לי המון רגעי "gasp!" נחמדים, במיוחד בסוף בסוף (ככה שאם אתם מאלה שמדלגים על הקדימון לפרק הבא בדרך כלל, חבל)
אני בטוחה שבדיוק כמוני, כל מי שאוהב אינויאשה נהנה מהסדרה הדנדשה הזו, ומי שלא ראה אף פעם: א. זו הזדמנות מצוינת להשלים; ב. נראה לי שאתם עדיין עשויים ליהנות, אבל אני בהחלט משוחדת פה ^^"

קיצר, שיהיה לנו שבוע טוב ונצא לנו ככה מהבית עם אוויר לנשימה ופרק בלב 3>

יאשאהימה פרק 3: דרייב, מגה

תחילתו של פרויקט חדש!!!

טוב, אשתדל לא להכביר במילים כי עם כל ההודעות שקיבלנו לאחרונה, נראה לי שאתם ממש מצפים לפרויקט הזה 😀

אז באמת מדובר בפרק הראשון של יאשאהימה: נסיכה שדה למחצה!! מבטיחה לכם שאתם לא היחידים שמתרגשים XD
אינויאשה היא האנימה האהובה עליי אי פעם וגם אחת הסדרות האהובות עליי בכלל, ולכן הפרויקט הזה יקר מאוד לליבי ♥ קשה להסביר במילים כמה התרגשתי כשצפיתי בפרק, בחיי. השקעתי מאוד בתרגום של הפרק הזה, ולכן בפרויקט הזה יותר מבכל אחד אחר – אם אתם מוצאים טעות או חושבים שעדיף לתרגם משהו באופן אחר, אני תמיד תמיד פתוחה להצעות ולשיפורים 😉 (מובן שזה לא אומר שתמיד אסכים איתכם)

יאשאהימה פרק 1: דרייב , מגה