איך הזמן טס כשנהנים?? הגענו כבר לפרק 9, וזה פשוט מטורף בעיניי!
עד כה הסדרה בהחלט נחמדה ^^ אני מרגישה/מקווה שהם בונים לנו פה קו עלילה מטורף שעוד יתפתח ?
אין לי שום כוונה לחפור הפעם (הפוסט הזה בכל זאת נכתב ב-04:21), אבל כן רציתי לשתף אתכם בזה שגם אנחנו מתרגשות מאוד לקראת העונה החדשה של שינגקי, ואני מקווה שנצליח להוציא את הפרק הראשון כמה שיותר מהר, אבל!!! אני בדיוק היום נכנסתי לתקופת מרתון לקראת פסיכומטרי, והפרק הראשון של שינגקי יוצא בתקופה הזאת בדיוק. בגלל זה חשוב לי להדגיש שאנחנו חד משמעית מתרגמות את העונה הזאת ובקצב יציאה, אבל יכול להיות שהפרק הראשון יתעכב טיפה לאור הנסיבות ^^"
בכל אופן, תהנו מהפרק! 🙂




