כבר מרגישים את הסוף?? #פרק10

אז עבר שבוע נוסף והגיעה העת לפרק נוסף של משם לכאן!! ♥
הפעם יש לנו פרק מקסים, חורפי וכריסמסי במיוחד 😛 אז ממליצה בחום, במיוחד עם מזגן, שמיכת פוך ואיזו כוס שוקו 😉

תהנו!!

משם לכאן, פרק 10: דרייב, מגה

משם לכאן – פרק 8 D:

אז עבר לו עוד שבוע ושוב הגענו לכאן… P:
לא אלאה אתכם במילים מיותרות, במיוחד אחרי כל ההתרגשות של הפוסטים האחרונים XD
מקווה שתיהנו מהפרק הזה, כי זה לגמרי relatable עם החום הקרב ובא עלינו לרעה, וזה באמת פרויקט מקסים ואני חושבת שמי שצופה בו ולא נהנה הוא לגמרי פסיכופת (בקטע אפתי, כמובן).

משם לכאן, פרק 8: דרייב, מגה

נ.ב.
סליחה על השעה המאוחרת ^^"

תחייתו של אצ'י קוצ'י ♥♥♥

אז… הרבה זמן לא התראינו ^^"
אני רוצה להתחיל את הפוסט עם התנצלות – אני באמת מצטערת על ההיעלמות שלנו ואין באמת תירוץ שיצדיק את זה 🙁 אבל חזרנו ואנחנו כאן וזה מה שחשוב 😀

עכשיו! אני לא יודעת עד כמה התגעגעתם (ואם לא, אז חבל), אבל אנחנו בשבועות האחרונות עומלות קשה מאוד (והאמינו לי – אין הרבה פרויקטים מתישים כמו האחד הזה) כדי להביא לכם את שארית הפרויקט הנפלא הזה, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מכל מה שיש ממנו (כי, לצערנו הרב, ישנה רק עונה אחת קצרצרה).

מעתה ועד סוף הפרויקט אנחנו נמשיך לפרסם את הפרקים בימי רביעי, כך שאתם יכולים לצפות לזה בכל שבוע! 😀

חוץ מזה… הכרזונת קטנה!
התלבטנו בינינו האם וכמה לחשוף בפניכם את תוכניות העתיד שלנו (ויש לא מעט כאלה, והן הולכות הרבה קדימה, כך שאין סיבה לדאגה), ולבינתיים החלטנו לעדכן אתכם בדברים הבאים (שעודכנו בכל דפי הפרויקטים שלנו, כך שאתם מוזמנים להציץ גם שם):

  • הפרויקט הבא אחרי משם לכאן יהיה פרוטס באסקט! (או בשמו העברי והמכוער, "סלסילת פירות")
    למי שלא יודע, לא שמע, לא ראה – היה הייתה פעם אנימה מושלמת ששודרה בטלמגנה בערוץ הילדים, ובשנה שעברה החליטו לעשות לה חידוש והפעם להפוך את המנגה במלואה לאנימה (כי האנימה הישנה לא נצמדה לגמרי למקור ולא הביאה את העלילה המלאה למסך). בתור מישהי שכבר צפתה בכל העונה הראשונה (ועצרה את הצפייה של העונה השנייה אך ורק בשבילכם!), אני יכולה להגיד לכם שהיא מושלמת לחלוטין. לגמרי מומלץ. אני לגמרי אובייקטיבית פה.
  • חוץ מזה, אנחנו נכריז כבר מעכשיו בעקבות כמה פניות שהגיעו אלינו, שאנחנו נתרגם את הספין אוף שעומד לצאת לאינויאשה, ששמו בישראל טרם נקבע, אבל שמו המקורי הוא: Yashahime: Princess Half-Demon.
    ככל הידוע לנו, האנימה צפויה לצאת באוקטובר, אבל נעדכן על פי רלוונטיות. אנחנו נשתדל לפרסם בקצב הוצאה, אבל אנחנו מעדיפות לא להתחייב לכלום, כמובן.
  • ודבר אחרון חביב!!! למען הסר ספק, אנחנו עומדות לתרגם את העונה הרביעית (והאחרונה) של שינגקי, כך שאין סיבה לדאגה. שוב, כרגע העונה אמורה לצאת באוקטובר; בעקבות הקורונה יש מצב שדברים ישתנו; לנו אין שום מידע פנימי או מעבר; אתם מוזמנים להמשיך להתעדכן ולעדכן גם אותנו 😉

אז אני מתנצלת על כל החפירה הזו ><" מבטיחה ומתחייבת שהפוסטים הבאים (שלי) יהיו קצרים יותר.
וכעת, הפרקים:
פרק 6: דרייב, מגה
פרק 7: דרייב, מגה 

פרק 5 של אצ'י קוצ'י!! D:

אז אחרי ההפסקה של שבוע שעבר (נהניתי מאוד בחו"ל, אגב XD) אנחנו חוזרות אליכם השבוע בכל הכוח!!
עכשיו אנחנו מביאות לכם את פרק 5 משם לכאן, ואתם יכולים לצפות לשני הפרקים הראשונים של העונה החדשה של סאו (אומנות החרב אונליין, כמובן) בימים הקרובים 🙂

בנושא אחר – אנחנו עדיין מחפשות מתרגמים לפרויקטים שמאחורי הקלעים!
מדגישה: לא לשינגקי ולא לסאו. אנחנו לא זקוקות לעזרה בתרגום שם ^^"

אז פרק 5 של אצ'י קוצ'י מביא איתו עוד חוויות מתוקות ומקסימות (וגם טיפה מדאיגות ><"), ואני בטוחה שתהנו ממנו כמו תמיד ♥

משם לכאן: פרק 05, MEGA

פרק 10 של שינגקי + הודעות מרובות!!!

טוב, הפוסט הזה עלול להיות ארוך, so bear with me!

נתחיל מזה שהפרק הזה היה מאוד… מעניין 🙂 ממליצה לצפות בו כמה שיותר מהר! 😉 אני מודה שהיה לי קשה לעבוד עליו משום מה, כנראה בגלל החג (שאגב, מקווה שעבר עליכם בנעימים) וגם בגלל דברים נוספים שנגיע אליהם בהמשך…………

עכשיו, הנושא הבא שלנו עלול לצער אתכם קצת, ואני מקווה שתקחו את זה בהבנה, אבל בשבוע הבא לא ייצא פרק של שינגקי ><"
העניין הוא שאני טסה לחו"ל (#יאי) ובתור המתרגמת של הסדרה ועורכת הלשון של הקבוצה, זה יהיה קצת בעייתי… וכמובן, אנחנו מעדיפות לא לוותר על אף חלק בהוצאת הפרק מפני שאנחנו לא מוותרות על איכות!!! אם מישהו ירצה לתרגם את הפרק עד שאנחנו נוציא אותו, שיהיה לו בכיף.
אגב, זה אומר שפרק 11 ייצא ביחד עם פרק 12 בעוד כשבועיים.

דבר נוסף שעומד להצטרף לשני הפרקים הללו הוא… הפרק הראשון של העונה החדשה של סאו (אומנות החרב אונליין)!!!
אני לא בטוחה אם ראיתם, אבל הוספנו את העונה הזו למתוכננים שלנו לאור העובדה שהקבוצה המקורית שלה כבר לא פעילה, ועכשיו אתם לא יכולים להגיד שלא ראיתם ולא שמעתם!! 😛
אני בטוחה שהיא תהיה מופלאה! (זה נחמד שאני אומרת את זה כשעוד לא סיימתי אפילו את העונה הראשונה ^^")

ונקנח את הפוסט בבקשה אליכם, הצופים: אנחנו זקוקות למתרגמים לקבוצה שלנו. נכון, אנחנו לא מקבלות כל אחד, וכרגע תרגום הוא לא משהו שאנחנו עובדות עליו עם הצוות שלנו (יעני עוזרות לאנשים להשתפר אם הם לא ברמה המתאימה), אבל אני סמוכה ובטוחה שביניכם מסתתרים להם אנשים שנחמד להם לתרגם והם יכולים לעזור לנו מאוד 🙂

מתקפת הטיטאנים, עונה 3, פרק 10:

 Drive, MEGA