מי היה מאמין שכבר הגענו רחוק כל כך?
תראו, זה פרק באמת… אין מילים לתאר אותו.
ממש ממליצה לראות! ולא לרצוח אותנו על זה שהפרק הבא יעלה רק בעוד שבועיים ^^"
לא אלאה אתכם במילים, אז תהנו לכם עם הפרק מתוקים :-*

מי היה מאמין שכבר הגענו רחוק כל כך?
תראו, זה פרק באמת… אין מילים לתאר אותו.
ממש ממליצה לראות! ולא לרצוח אותנו על זה שהפרק הבא יעלה רק בעוד שבועיים ^^"
לא אלאה אתכם במילים, אז תהנו לכם עם הפרק מתוקים :-*

היי
רציתי לומר כמה מילים בנוגע ליום הזיכרון…
זהו יום שעלינו לזכור את ההרוגים במלחמות, במבצעים ופיגועים. ועלינו להוקיר תודה, לאנשים שמגנים ושומרים עלינו בכל רגע נתון. ולאנשים שעשו הכול כדי להגן על המדינה שלנו.
אני מעלה היום את הפרק על אף שזהו ערב יום הזיכרון, מפני שלמחרת יהיה ערב יום העצמאות. החגיגות של המדינה שלנו~ מאחלת לכולם תמיד להוקיר תודה לאחר, לאהוב ולשמוח 🙂
ועכשיו, לפרק~
*הקריוקי בפרק לא מסונכרן טוב. נעלה את הפרק מחדש בקרוב~
היי
הגענו לפרק 6 של אביר ערפד~~
כפי ששמתם לב התחלנו להוציא כל שבוע פרק מאנימה אחרת: שבוע אביר ערפד, שבוע נשיקה שובבה~ ומאחורי הקלעים אנחנו עובדים כבר על פרויקטים חדשים ומהנים! מצפה להוציא אותם 🙂
המשך שבוע טוב לכולם
וצפייה נעימה^^