פרוטס באסקט פרק 16! ?

שלומות לכל צופינו!! ♥ הפתעה!!!
קודם כול, מקווה שהשבוע עבר עליכם בנעימים עד כה ^^
השבוע החלטנו להעלות את הפרק דווקא יום מוקדם יותר, מטעמי נוחות 😛

אני יכולה להגיד לכם שמדובר בפרק מקסים כתמיד, ושגם כן כמו תמיד, אתם בטח תרצו את הפרק הבא ברגע שתסיימו אותו ?

לפני שאאחל לכם צפייה מהנה ואשחרר אתכם לדרככם, אני רק רוצה לציין (שוב) משהו חשוב שממשיך לעלות:
אנחנו לא נתרגם את העונה השנייה עד שנסיים לתרגם את העונה הראשונה.
זה כל כך בסיסי, ואני בטוחה שרובכם הגדול הבין את זה מראש גם בלי שאמרנו, אבל איכשהו אנשים ממשיכים לשאול אותנו על זה ועוד לבוא בטענות (¿¿). אז קיצר, לא. אנחנו אף פעם לא מתרגמות לפי בקשה (הרגשתי צורך להדגיש את זה כי אנחנו ממשיכות לקבל בקשות), ומן הסתם אנחנו נתרגם את העונה השנייה של הסדרה ברגע שהעונה הראשונה תסתיים.

אבל בכל אופן, צפייה נעימה! ^^

סלסילת פירות פרק 16:
דרייבמגהstreamsb

סלסילת פירות פרק 15

זה הולך להיות פוסט קצרצר כי פשוט אין לי זמן לשום דבר בערך. 

הפרק היום מקסים כתמיד, הפעם יש לנו מגוון קטן של דמויות שאנחנו כבר מכירים~~ והסיפור ממשיך להתקדם לו בכיוון הנכון??


סלסילת פירות פרק 15:
דרייבמגהstreamsb

פרוטס באסקט פרק 14 ?

טוב, כבר מהשם של הפרק בסוף פרק 13 ידעתי שאני ממש אוהב את הפרק הזה, ובהחלט צדקתי XD
לדעתי עוד לא השתמשנו באמוג'י הזה לכותרת של פוסט, וזה טוב, כי זה אחלה אמוג'י לפרק הזה T^T (אתם תבינו אחרי שתראו)

בכל אופן, הינה עבר לו עוד שבוע (וממש מהר, אגב!) ואנחנו עם פרק נוסף ♥♥
הסיפור ממשיך להיחשף, ואני בטוחה שמי מכם שלא קרא את המנגה עומד להישאר עם הרבה שאלות והרבה סקרנות, אבל אתם תיאלצו להתאזר בסבלנות ? או לעבור למנגה, כמובן (למרות שהאנימה נהדרת, אז אני כבר הייתי מחכה ?)
דבר נוסף שקורה בפרק הזה הוא שני שירים חדשים! כן, כן, החלפנו את השירים הקודמים והמקסימים שלנו בשני שירים דנדשים ומעולים!!! ? מרגש בהחלט, אני יודעת

אז תכינו את הממחטות ותהנו מפרק נוסף של הסדרה המושלמת הזאת ? אנחנו נחכה לכם כאן ♥

סלסילת פירות פרק 14:
דרייבמגהstreamsb

פרק 13 ?

חברים אז הפרק נדחה להיום מסיבות אישיות וזה ממש ממש בסדר. בדיוק כמו שאנחנו יכולות לפנק, לפעמים אנחנו צריכות גם זמן לעצמנו. אז מי שלא היה מודע לזה, פרסמנו בפייסבוק וגם בדיסקורד (מומלץ לעקוב אחרינו שם לעדכונים). 

בנוסף, לאחרונה אנחנו מקבלות הרבה הודעות כמו: "מתי תצא העונה השנייה?" 
התשובה כל כך ברורה שזה די מצחיק לענות על זה. אבל למי שזה לא היה ברור – אחרי שנסיים לפרסם את העונה הראשונה. ?

???
הפרק הזה אנחנו מכירים דמות חדשה ודי משוגעת! והעלילה כמובן ממשיכה להתפתח ולחשוף בפנינו עוד דברים קטנים לאט לאט… ? אני כבר מחכה שנתקדם עוד לתוך הסיפור המדהים הזה  ? ?

שתהיה צפייה נעימה~ 


סלסילת פירות פרק 13:
דרייבמגהstreamsb

פרוטס באסקט פרק 12! ?

היושששש ^^
קודם כול, רציתי להגיב על ההיענות לשרת הדיסקורד! אנחנו בהחלט נשקול זאת בחיוב, אם זה משהו שאתם מעוניינים בו 3>
לבינתיים… שימו לב שהתחלנו לעדכן על הפרקים החדשים גם בשרת הדיסקורד ג'אפאנימה 🙂

דבר שני, רציתי להגיב גם על משהו בפרק (כי אני ממש עכשיו בתהליכי התרגום שלו, ואני חושבת שחשוב לציין את זה) – המנגה נכתבה בין השנים 1998 ל-2006, וגם יש ליפנים קטע כזה של להיות די הומופובים הרבה פעמים ><" יש בפרק הזה נגיעה בתחום הזה (לא אפרט כדי לא להרוס, אבל אני מאמינה שכשתגיעו לשם אתם ישר תבינו למה התכוונתי ^^"), ופשוט היה חשוב לי להבהיר שזה לא בסדר. התגובה של חלק מהדמויות מאכזבת (לפחות אותי) מהבחינה הזאת, וזה משהו שלא מאפיין את הסדרה הזאת בעיניי באופן כללי, כי הכי יש שם קבלת האחר והרבה מאוד אהבת חינם ♥
אז בקיצור, אני מבהירה שגם מתן וגם אני ממש לא אוהבות את חוסר הקבלה ואת השיפוטיות שם, ופשוט אם זה נושא רגיש עבורכם, אז היו מוכנים וזכרו שאתם לא לבד בדעתכם 3>

חוץ מזה, זה פרק מדהים שבהחלט ממשיך לקדם את העלילה עוד וגם ממשיך ללמד אותנו על המון דברים חשובים ♥♥ אז מקווה שתהנו ממנו בדיוק כמונו 😀

 

סלסילת פירות פרק 12:
דרייבמגהstreamsb