פרק 9 | הכותרת המקורית שלי

היי~ כאן מאט
התכנסתי כאן כדי להביא לכם את פרק 9, וגם כדי להגיד משהו שאני מקווה שהוא מובן מאליו. את הפוסטים מעלים רק אנשים שקשורים לפרויקט, אתם מכירים רק מקבץ קטן של אנשים ויש מאחוריהם עוד צוות שלם שעובד וטורח על פרויקטים ~ אז חשוב שתדעו P:
ובלי יותר מדי דיבורים~
הנה הפרק: פרק 9

תיהנו וצפייה נעימה!!!

אז… איך היה הפרק האחרון??? או במילים אחרות: פרק 8

אז איך היה לצפות באחד הפרקים הטובים ביותר בסדרה הזו? ומי היה מאמין ששיר הסיום יכול להיות אפילו יותר טוב??? ככה זה כשדוחפים שירים במקומות הנכונים. OST POWER

אני יודעת שהתמונה לקוחה מהפרק הקודם, אבל זו התמונה האהובה עליי ביותר מכל המוני התמונות שצילמתי במהלך העבודה על האנימה, והיא יותר טובה מהתמונה של פרק 8, אז שיהיה 😛

קישור לפרק!

ועכשיו, להודעה שאולי לא תמותו עליה. אנחנו עובדות ברגעים אלה על פרויקט שקבוצה אחרת כבר סיימה מאחורי הקלעים, והיא עדיין יוצאת כרגע על ידיה. שמה של האנימה הוא Gekkan Shoujo Nozaki-kun, ומדובר בפרויקט שחשקתי בו כבר זמן רב. זו אחת האנימות המשעשעות והמתוקות ביותר שיצא לי לצפות בהן, ועם כל הכבוד לעבודה של נקו, אני רוצה שהיא תצא גם על ידינו. זו אנימה נפלאה ואני ממליצה לכם לצפות בה, באיזו קבוצה שלא תהיה. הפרויקט לא יצא בקרוב מאוד, כי אחראית הפרויקט (היי) נמצאת בתקופה עמוסה, אבל הוא כן יצא בסביבות סיום אקו/ התחלת משפחת האל (בו זמנית, ככל הנראה).

לדף האנימה.

אם אתם לא אוהבים את הבחירה שלנו, אני מאמינה שתתגברו. בכל מקרה זה לא יעכב שום הוצאה אחרת. יהיה בסדר.

חג שבועות מופלא!

ורדי הרע 7

אני יודע שהסדרה היא פרחי הרע אבל יש משמעות לכותרת אבל אם לא תבינו אני ארשום את המשמעות בסוף
אחח… איזה שבוע מטורף עבר עליי..
שתי בגרויות שתיהן באותו מקצוע (טיפ מספר 1: לא לבחור במגמת ביולוגיה). למדתי שמי חמצן הם די מסוכנים (אבל בנינו, ידעתי את זה כבר מקודם).
אבל עזבו אותי אני בטח לא מעניין אתכם ואתם כאן בשביל הפרק של פרחי הרע (נו באמת, איזה טמבל אני, ברור שבשביל זה באתם לכאן).
אבל ברצינות ישבתי ותרגמתי 12 פרקים וזה רק הפוסט השני שלי על הסדרה. מעליב. (סתם) אבל הפרק של היום הוא יותר פרק פסיכולוגי (לאלה שאוהבים להפעיל את הראש שבנינו).
טוב אני מתעכב פה יותר מדי, אז לפני שמורן תעיף אותי על טיל (ומאט ודנה [כי את הטוב שומרים לסוף]) אני אסיים פה את הפוסט ואברך אתכם בצפייה מהנה (לאלה שנהנים מהסדרה[כן, אני בטוח שיש כאלה]) ושבת שלום.

כן נאנאקו, מה את מוצאת בסדרה הזאת??
ולאלה שתהו בנוגע לכותרת: ורד הוא פרח יפה וקוצני וזאת בעצם המטפורה שלנו להיום. הסדרה אולי קוצנית (אהמ.. אנימציה) אבל כשמתעלמים מהקוצים מגלים שהיא יפה מאוד ומעניינת.
ולפרק של היום הלא הוא פרק 7

(פוסט זה לא עבר עריכה לשונית וכותב הפוסט מצטער מראש על הטעויות הלשוניות [כולל פסיקים ונקודות שלא נמצאות במקום])

אקו אקו אקו פרק 6~

שלוםם כאן מאט ~ זו שהפוסט האחרון והמדהים דיבר עליה
אני אתחיל את הפוסט במילות תודה לבאקה על הברכות המדהימות (למרות שכל אחד קיבל תודה אישית ומיוחדת לו.)
תודה ~ ריגשתם אותי מאוד P:

ועכשיו נדבר על פרק 6
בעצם, בואו נדבר על אקו – אני האחת שלא יכלה לסרב לאנימה. אז אני האחת שלא הייתה לה בחירה ונאלצתי לערוך סופית את כל הפרקים – ואז אומרים שלמנהלים יש חיים קלים.  סתם, מי אמר את זה? 😐 –
בכל מקרה, אני כן מודה שזו אנימה מלחיצה, ושהיא לא מתאימה לכל אחד/אחת – אבל מי שכבר אוהב ונהנה ממנה ~ אז צפייה נעימה, ושבת שלום 🙂

יום הולדת לאסאקו קורומי ולקאורי יאה ולמוג'יקה ולנאדסיקו קינומוטו וליורי סקקיבארה

ולמאט.

מאט היא האישה (עכשיו באמת XD) שבזכותה יש באקה. כפי שכתוב באודות, מאט פשוט החליטה ביום בהיר אחד ש"בואו נעשה פאנסאב", איגדה אותי ואת באנשי-דנה בצ'אט משותף בסקייפ, וזה עבד. היא חילקה הוראות (היא עדיין טובה בזה) וכל אחת מאתנו למדה תפקיד אחר, והיא למדה… נחשו מה… תרגום!
סתם, תזמון.
אני יודעת שאני קצת מנציחה היררכיה שעדיף אולי להשאיר חבויה במגירה, אבל אגיד את זה בכל זאת, כי יום הולדת יש פעם בשנה – מאט הייתה אחראית והיא אחראית ותהיה אחראית על הרוב הגדול של הפרויקטים של הקבוצה. אינכם מודעים לכך כמוני או כמו שאר חברי הצוות, כי כל מה שאתם רואים זה המתוכננים שלנו, כשאנחנו בכלל עובדות על כל כך הרבה יותר. מאט היא בקרת האיכות הסופית היחידה של הקבוצה, ומאט היא המתזמנת הראשית, ומאט יודעת לעשות כל תפקיד למעט (חהחה) עריכה לשונית, אבל מי צריך עריכה לשונית
(אני צוחקת. אני ממש צוחקת. שכחו ממה שאמרתי.)
(אני ככ מובכת מהבדיחה הנוראית הזו שאעבור לברכות שכתבנו לה.)

דנה:
מאטי שלי
את מנהלת מדהימה ובחורה מדהימה באופן כללי. בכל פעם מחדש את מפתיעה אותי עם רעיונות חדשים ומזימות חדשות, ככה שאין רגע משעמם איתך! אני מקווה שהשנה ה-19 לחייך תהיה אפילו טובה יותר מקודמותיה, ושתהיי כמה שיותר שמחה ומאושרת 3>
אוהבת המון המון המון! מזל טוב!!!!

נעדב:
למתן המגניבה, שאני בטוח שאני מכיר לפני כל אחד בקבוצה (שקט דנה שנינו יודעים שזה נכון), אני מאחל לך יומהולדת 18 שמח!
אני בטוח שיהיו לך עוד שנים רבות של אושר עם דולב ולילות ארוכים שתחפשו בהם קומקומים 🙂
הייתי כותב עוד מלא אבל אז אני אחפור ותכלס לא כיף כשאנשים חופרים, אז פשוט יום הולדת שמח ואל תשכחי לשמור לי מקום בשולחן הארנבים בחתונה 😉

סאנד:
מאט, ברכות על הגעתך לגיל החוקיות.
שיהיה לך תמיד אושר, בריאות והצלחה בחיים (כי בפאנסאב כבר יש).
מזל טוב ועד 120.

ליה:
מזל טוב מאט D:
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, שתגשימי את כל החלומות שלך ותמיד תשאפי כמה שיותר גבוה. תמשיכי להיות מלכה, מעריכה אותך מאוד~

דן:
מתן היקרה, מזל טוב ויום הולדת שמח. מהיכרותי איתך, את אחראית, נחושה, אסרטיבית, מנוסה, ומוכשרת בהרבה תחומים, ובקיצור, מנהיגה! את חברותית, מצחיקה, רצינית בנוגע לתחומים חשובים, עוזרת לי כשקשה ומזכירה לי על חשיבות התפקיד; אני מאחל לך שתצליחי בכל אשר תנסי, ובטוח בכך שזה יתגשם, מכיוון שעם רצון, נחישות, ונכונות לפעול כמו שיש לך, אפשר להזיז הרים! גם אם חלק מהזמן זה לא נראה כך, את מהווה מודל לחיקוי מבחינתי.

כתומי:
למאט היקרה!
הרבה מזל טוב!
שתצליחי איפה שלא תהיי ושתמשיכי להישאר מצחיקה, חברותית ותומכת כמו שאת! 3>

מיכל:
מזל טוב למאט המלכה D:
שתהיי בריאה, שמחה, מאושרת (עם א' וגם עם ע'), מוצלחת (את כבר), שאת חלומותייך תגשימי ואותנו לא תשכחי לעולם (וחסר לך אם כן!) שתמשיכי להיות את, אוהבים אותך D:

יובל:
יום הולדת שמח מאט!
למרות שאני בבאקה רק זמן קצר אני חייב להגיד שהתרשמתי עד רבות ממך ומהקבוצה שאת הקמת.
אני בטוח שעם הכישורים שלך את עוד תהיי הבוס של כולנו גם מחוץ לבאקה P: .
בכל מקרה, המון מזל טוב ובהצלחה בהמשך דרכך!

ואני:
מתן (סליחה אבל לקרוא לך מאט ביום ההולדת שלך יהיה לא בסדר חחח),
את אחת החברות הכי טובות שלי וכנראה תמיד תהיי. אני מכירה אותך כל כך הרבה זמן והאמת היא שככל שאני מכירה אותך יותר אני יותר אוהבת אותך.
אני מאחלת לך המון מטעמים בחייך, כאלה שהם רגע-לפני-אורגזמת-אוכל, ואם כבר אורגזמת-אוכל, הרבה אנימות טובות שיגרמו (ולא תגרומנה) לך לרצות לתרגם אותן. אני מאחלת לך להמשיך לכתוב מדהים ומאחלת לי זמן לקרוא עוד איזה סיפור שלך כמו בימים הטובים. אני מאחלת לך חתונה מלבבת ומרנינה וארנבית כל כך שבה כל האורחים יהיו עם זנבנב קטנטן והאורחות יעטו אוזני ארנב, אבל רק אם את רוצה, ואת בטח לא רוצה, אז אני אעבור לברכה הבאה. הייתי גם מאחלת לך באמת להיות הבוסים של העולם, אבל אז לא יהיה לך זמן לפאנסאב, וכנראה הקבוצה תקרוס אז אשתוק. אני גם מאחלת לך בריאות, אושר, וכסף (כי זה נשמע יותר טוב מעושר), ואת המזל הטוב והמספר המדויק הזה של השנים שמאחלות תמיד 😛
אם זו הייתה ברכה בצ'אט הייתי כותבת גם כמה דברים נוספים, אבל לא כל הצופים שלנו בגיל המתאים לזה, ולא לכל הצופים שלנו יש כוח לחפירות שלי כמוך (קירא הוא הצדק?), אז אסיים בברכת מלא יצורים חמדמדים~~~

לסיום, הנה לכם עוד כמה דמויות אנימה שחוגגות היום יום הולדת, סתם כדי שהשם של הפוסט לא יהיה לא קשור לכלום.

הן משום מה נראות… קצת אומללות… נמשיך הלאה 😐

ואם כבר האווירה נעכרה, הנה פרק של האנימה הנידחת הזו שאנחנו מתרגמות. אם עדיין יש פה מישהו… פרקפרקפרקעצובשהואמבריחאנשיםאבלהכולבסדרכימוריסעדייןאוהבתאותו.

(בסוף הפוסט הזה היה יותר מקצת "מזלט". וופסי דופסי.)

סופ"ש נעים ~_~